خبرگزاری کار ایران

شریفات: یادم نمی‌آید آخرین بار کی اخراج شدم/ داور نتوانست بازی را مدیریت کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۸۳

بازیکن با تجربه آلومینیوم اخراجش را تصمیم نادرست داور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل شریفات پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی به نظرم خیلی خوب بود. طبیعی بود که مقابل استقلال کمی دفاعی‌تر بازی کنیم ولی هم ما موقعیت داشتیم و هم استقلال. فکر می‌کنم آنها 4-5 موقعیت داشتند و ما نیز3-4 موقعیت داشتیم.

وی ادامه داد: در کشور ما داوران بیشتر از بازیکنان فشار رویشان است. من در آن صحنه توپ را زدم که کارت زرد داشت ولی بعد از آن گفتم بگذار یک نیشی به توپ بزنم، بعد آقای داور مثل اینکه دعوا داشت و به من گفت می‌اندازمت بیرون. من هم در جواب او گفتم که تو نمی‌توانی ولی چون همه چیز در دست خودش بود و زور داشت مرا اخراج کرد. او بلد نبود که شرایط بازی را مدیریت کند.

شریفات اظهار داشت: من یادم نمی‌آید که آخرین بار کی اخراج شدم. کم پیش می‌آید اخراج شوم ولی بیشتر به خاطر اعتراض اخراج می‌شوم. می‌گویم شاید اخراج من درست بود ولی کارت زرد دوم را خود داور باعث شد. من نمی‌دانستم که چرا نتوانست بازی را مدیریت کند. این بازی هم معمولی بود، اگر بخواهند بازی بزرگ به او بدهند می‌خواهد چکار کند. به نظرم باید ایشان بلد باشد ، مسابقه را مدیریت کند.

بازیکن آلومینیوم ادامه داد: واقعا بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. ما الان فقط می‌خواهیم بازی‌ها را رد کنیم. می‌خواهیم 11 هفته برگزار شود و جام جهانی شروع شود ولی لذتی که ما و طرفداران آنطوری که باید لذت نمی بریم.

وی در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: دوست داشتم بیشتر به تیمم کمک کنم و سرحال هم بودم. سرحالی من باعث شد که اخراج شوم. مهم این بود که آلومینیوم با یک امتیاز از تهران خارج شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز