خبرگزاری کار ایران

لیگ الان شروع نشود هیچ زمان دیگری نمی‌توان برایش در نظر گرفت

عباسی: کاری به شایعات ندارم، به ما گفته‌اند رادولوویچ به ایران برمی‌گردد/ کرونایی نداشتیم چون به قوانین و پروتکل‌ها احترام گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۱۳۵

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و شروع دوباره لیگ صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن و شروع دوباره تمرینات اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و در این چند وقت که تمرینات شروع شده زیر نظر استکی و صلصالی فعالیت منظمی داریم و رفته رفته به آمادگی نزدیک می‌شویم و فردا هم دیدار تدارکاتی با سپاهان داریم که خیلی به ما در بازگشت به شرایط بازی کمک می‌کند.

وی در مورد دربی دوستان اصفهان هم گفت: این بازی تدارکاتی است و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و بعید می‌دانم حساسیت خاصی داشته باشد و فقط به هدف هماهنگ شدن تیم‌ها و برگشت به شرایط بازی برگزار می‌شود و حساسیت رایج در دیدارهایی که با سپاهان داریم در این بازی وجود ندارد.

وینگر ذوب آهن در رابطه با عدم بازگشت رادولوویچ به ایران و شایعاتی که در این زمینه به راه افتاده توضیح داد: من به شایعاتی که مطرح شده کاری ندارم و البته چیزی هم نشنیده‌ام. آن چیزی که می‌دانم و به ما گفته‌اند این است که امکان پرواز برای ایشان به سمت ایران وجود ندارد و تا امروز موفق به بازگشت نشده و اینکه به ما گفته‌اند سرمربی تیم به زودی برمی‌گردد. ضمن اینکه در نبود ایشان هم آقای استکی تمرینات را بر عهده دارد و مشکلی نداریم چرا که استکی از مربیان خوب فوتبال ماست و تجربه زیادی در ذوب آهن دارد و می‌تواند از پس امور فنی بر بیاید.

عباسی در مورد شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: فکر می‌کنم ویروس کرونا دیگر به این زودی‌ها رفتنی نیست و باید زندگی با آن را یاد بگیریم و دیگر زمان تعطیل کردن فعالیت‌ها نیست و با رعایت موارد بهداشتی باید زندگی به شرایط عادی خود برگردد. در مورد فوتبال هم همینطور است و اگر در این مقطع لیگ شروع نشود با توجه به فشردگی برنامه‌ها امکان برگزاری آن در زمان دیگری نیست و بهتر است با رعایت موارد بهداشتی در همین زمان حاضر برگزار شود.

وی در مورد منفی بودن تست کرونای ذوبی‌ها برخلاف خیلی از تیم‌های دیگر هم توضیح داد: ما قوانین و پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کردیم و در دوران تعطیلی تمرینات واقعاً در قرنطینه بودیم و برای همین در تست اولیه ما کسی درگیر ویروس نشد و در تست دوم هم فقط یکی از نفرات جوان ما کرونا گرفته بود که وضعیتش خوب است. نمی‌دانم سایر تیم‌ها چطور از قرنطینه بیرون آمدند و چند بازیکن کرونایی داشتند و فکر می‌کنم برخی از آنها پروتکل‌ها و قوانین را رعایت نکردند. البته خیلی تیم‌ها در تست اولیه مشکلی نداشتند و در تست‌های بعدی کرونایی داشتند که قضیه آنها متفاوت است.

وینگر ذوب آهن در مورد تقابل با شهر خودرو هم گفت: اولین بازی ما با شهر خودرو در مشهد است که کار خیلی سختی داریم ولی شرایطمان ایجاب می‌کند که به چیزی جز هر 3 امتیاز بازی فکر نکنیم و همه تلاشمان را برای این موضوع به کار می‌گیریم.

عباسی در مورد حضور خلعتبری مقابل ذوب آهن و اینکه در صورت حضور در زمین برای او کری می‌خواند یا نه هم اظهار داشت: خلعتبری از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و من به بازی او از اول علاقه خاصی داشتم و رابطه ما به شکلی نیست که بخواهیم برای هم کری بخوانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز