خبرگزاری کار ایران

منتظرم حکم محرومیتم ابلاغ شود تا اعاده حیثیت کنم

ترابیان: مشکلات اساسنامه برطرف شده و بعید است فیفا اشکال جدیدی بگیرد/ موسسه فرهنگی ایران - هلند ارتباطی به مذاکره ما با رنار نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۶۷

مسئول سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد اصلاح اساسنامه و موارد دیگری توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عباس ترابیان درخصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و خطر تعلیق این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم، آقای نبی در این مدت زحمات زیادی برروی اساسنامه کشیده و نظم خاصی به آن داده است. یکی از مشکلات اساسنامه این بود که فرد سوم را از آن حذف کنند و این کار در حال انجام است.

وی در مورد اینکه یکسری آراء در مجمع در حال افزایش است، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و چیزی که به تجربه و عقلم می‌رسد را توضیح می‌دهم. من فکر می‌کنم مشکلات اساسنامه قابل حل است و فدراسیون از عهده آن برمی‌آید.

ترابیان در مورد اینکه فکر می‌کنید این آخرین اصلاحیه اساسنامه باشد و یا اینکه فیفا دوباره اشکالات جدیدی از آن می‌گیرد، افزود: من فکر می‌کنم از اول هم مشکل خاصی نبود و کارها یک مقدار به تاخیر افتاده بود و فکر می‌کنم دیگر مشکلی وجود نداشته باشد و امیدوارم ایراد جدیدی گرفته نشود. فیفا هم نمی‌خواهد عضو مهمی مثل ایران را زمین بزند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است وزیر ورزش با وجود نداشتن حق رأی، حضور افتخاری در مجمع انتخاباتی داشته باشد، توضیح داد: من از جزئیات این موضوع باخبر نیستم و به همین دلیل ترجیح می‌دهم در این مورد اظهارنظر نکنم.

مسئول سابق کمیته بین اللمل فدراسیون فوتبال در مورد اظهارنظر گذشته خود که گفته بود با فوتبال و فوتسال قهر هستم، گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد. من در 22 سال گذشته در فدراسیون بودم و زحمات زیادی کشیده‌ام و فکر نمی‌کنم درست باشد که یک سال بخواهم منتظر یک حکم بمانم و خوب نیست قبل از اینکه حکمی به من ابلاغ شود آن را در رسانه‌ها ببینم و بخوانم. ما در بسیاری از موارد مدیریتی در ورزش مشکل داریم و نیاز دارد تا این موارد درست شود و یک نظم مبتنی بر استانداردهای فیفا در مدیریت فوتبال ما حاکم شود. هنوز هیچ رأیی به من ابلاغ نشده است و من امروز برای همین موضوع به فدراسیون مراجعه کردم. من نمی‌دانم مقصر این موضوع کیست. چند وقت قبل در برنامه ورزش و مردم با مستندات کامل این موضوع را توضیح دادم. هیچ رد مالی انجام نشده و هیچ پولی هم رد و بدل نشده است. پلیس فتا کلیه اطلاعات حساب و کامپیوترهای ما را بررسی کرد و یک گزارش کامل و مستند از آن ارائه داد و مشخص شد که طرف مقابل ما تخلف کرده است. من منتظرم که این رأی ابلاغ شود و بعد از آن حتما اعاده حیثیت خواهم کرد. حاضرم با این آقایان در تلویزیون و در مقابل چشم مردم صحبت کنیم و حرفهای دو طرف شنیده شود تا مردم قضاوت کنند.

ترابیان در مورد مصاحبه روز گذشته تاج که گفته بود هروه‌ رنار جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی بود که توسط موسسه فرهنگی ایران هلند معرفی شده بود هم گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم و هیچ موسسه‌ای میان مذاکره با رنار وجود ندارد و مسئول مستقیم مذاکره با او خود من بودم. ابتدا مذاکره از راه دور داشتیم و بعد از آن پنج روز به سنگال رفتم و صحبت‌های مفصلی با هم داشتیم و در مورد جزئیات قرارداد هم صحبت کردیم. ما به توافق هم رسیدیم ولی مشکل اینجا بود که او از ماه ژوئن می‌توانست کارش را شروع کند که ما در آن مقطع یک بازی فیفادی را از دست می‌دادیم و به همین دلیل با حضور او مخالفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز