خبرگزاری کار ایران

اصلا فکر سقوط نساجی را هم نکنید

دین‌محمدی: کادر استقلالی داریم اما برای نساجی می‌جنگیم/ امیدوارم پروتکل بهداشتی را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۲۳

مربی نساجی مازندران در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سیروس دین‌محمدی مربی نساجی قویا می‌گوید نساجی ضمن ارائه بازی‌های زیبا هرگز به سقوط به لیگ دسته اول فکر می‌کند و تلاش‌شان این است که هواداران این تیم را راضی کنند با دین محمدی در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران و همچنین بحث حضور چند بازیکن کرونایی در تیم‌های مختلف به صحبت پرداختیم.

از شرایط تمرینات‌تان رضایت دارید؟

خدا را شکر نسبت به تیم‌های دیگر از نظر بدنی بهتر هستیم زمانی که به صورت آنلاین تمرین می‌کردیم مشخص بود که بازیکنان تیم نه افت بدنی کردند و نه چاق شدند البته این را هم بگویم که ما قبلا از تعطیلی تمرینات بازیکنان را وزن کرده بودیم.

لیگ برتر هم در آستانه شروع دوباره است؟

امیدوار هستم که اگر می‌خواهند لیگ برتر را شروع کنند مسائل بهداشتی را رعایت کنند به نظر من هنوز کرونا تمام نشده است و خیلی باید در این باره مراقب باشیم. من یک نکته جالب را به شما بگویم و آن هم این است که ما دو روز پیش با گل گهر سیرجان بازی دوستانه داشتیم حسین تراب‌پور مربی آنها از دوستان بسیار نزدیک من است و خیلی وقت هم بود که همدیگر را ندیده بودیم اما باز هم از راه دور باهم سلام و علیک کردیم و فاصله را حفظ کردیم.

این روزها در هر تیمی چند بازیکن کرونایی وجود دارد؟

در تیم ما که کسی به این بیماری مبتلا نیست اگر هم کسی گرفته باشد آنقدرها حاد نیست باید بگویم دکترهای تیم خیلی زحمت کشیدند و ما پیش از هر جلسه تمرینی تمام مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنیم.

نگران نیستید با شروع لیگ در تیم‌تان کسی دچار این بیماری شود؟

سه ماه است که نگران این موضوع هستیم ما به غیر از کرونا این روزها نگرانی را هم باید شکست بدهیم.

نساجی تا پایان فصل بازی‌های بسیار سختی دارد ممکن است تیم‌تان کاندیدای سقوط باشد؟

ما بازی‌های سختی را مقابل سپاهان در اصفهان، استقلال، تراکتور در پیش داریم اما این را باید بگویم ما نساجی هستیم با کلی هوادار شک نکنید به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام تلاشمان این است که بهترین بازی ها را انجام دهیم.

کادر نساجی هم اکثریت استقلالی است؟

به نظر من این مساله هیچ ایرادی ندارد ما سال‌ها کنار هم هم‌بازی بودیم و رفاقت خیلی خوبی با یکدیگر داریم همه ما هم رزومه مربیگری داریم و تمام تلاش‌مان این است که نساجی موفق شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز