خبرگزاری کار ایران

نکونام - استقلال؛ بازگشت به خاطرات نه چندان دور

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۱۰

سرمربی فولاد باید افتتاحیه پسا کرونای لیگ برتر را برابر تیم سابقش برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اگرچه تاریخ شروع مجدد لیگ برتر تا به حال چند بار دستخوش تغییر شده و هنوز هم حرف و حدیث در مورد تعویق زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ مطرح است ولی چیزی که طبق اعلام مسئولان قطعی به نظر می‌رسد، برگزاری دیدار معوقه فولاد - استقلال پیش از رقابت‌های هفته بیست و یکم است و به نوعی افتتاحیه پسا کرونای لیگ برتر با نبرد حساس شاگردان نکونام و مجیدی همراه خواهد بود.

این دیدار علاوه بر اهمیت ذاتی خود به دلیل موقعیت دو تیم در جدول و شانس نزدیک شدن استقلال به صدر جدول و از طرفی موقعیت خوب اهوازی‌ها برای کسب سهمیه، از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است و آنهم تقابل نکونام با تیم سابقش است.

سرمربی فولاد در اواخر دوران بازی خود حدود یک فصل و نیم بازی در استقلال را تجربه کرد و همراه این تیم زیر نظر امیر قلعه‌نویی به قهرمانی لیگ دوازدهم (آخرین قهرمانی این تیم در لیگ) و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (بهترین نتیجه استقلال در این رقابت‌ها تا کنون) رسید و دوران موفقی در این تیم داشت که البته خالی از حاشیه و جنجال نبود.

نکونام در دوران ابتدای حضورش در استقلال رابطه جالبی با مجیدی نداشت و حتی در برخی مصاحبه‌هایش با کنایه صحبت‌هایی علیه او مطرح می‌کرد و دوران پایانی حضورش در استقلال و بعد از آن جدایی‌اش از این تیم به جنگ لفظی با امیر قلعه‌نویی ختم شد.

نکونام در آن مقطع سعی داشت خودش را یک استقلالی تمام عیار نشان داده و سعی داشت محبوبیتی میان هواداران استقلال برای خودش دست و پا کند و مدام در مصاحبه‌هایش از علاقه طولانی مدت به این تیم می‌گفت ولی بعد از آن دیگر در این مسیر گام بر نداشت و حتی در فصل اخیر صحبت‌هایی هم علیه این باشگاه انجام داده است.

نکونام در اوایل دوران تعطیلی لیگ به دلیل کرونا بدون نام بردن از استقلال این تیم و مسئولانش را متهم می‌کرد که به دلیل رسیدن مصدومانشان به رقابت‌ها به دنبال تعطیلی لیگ هستند و کرونا را دستاویز قرارداده‌اند و این مساله به زیان تیم آنها که اوج گرفته بود تمام شده است.

تقابل نکونام با استقلال همیشه جذاب بوده و حالا در مقطعی که هر دو تیم نیاز مبرم به 3 امتیاز بازی دارند حساسیتی بیش از همیشه پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز