خبرگزاری کار ایران

چالش سرمربی و مدیرعامل برای انتخاب مدیر رسانه‌ای؛ فرهاد مجیدی باید تایید کند!

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۴۹

طبق قرارداد،انتخاب مدیر رسانه‌ای از اختیارات مجیدی است

به گزارش ایلنا،ساعاتی بعد از انتشار پست هماهنگ بازیکنان استقلال در اینستاگرام، احمد سعادتمند مدیر باشگاه استقلال که دقایقی قبل از آن امیر سلطانی مدیر ورزشی باشگاه را نیز برکنار و سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را به‌جای او منصوب کرده بود، دستور به برکناری محمدنوری فر داد. مدیر رسانه‌ای مورد تأیید و حمایت فرهاد مجیدی که سرمربی جوان آبی‌ها بارها در اشکال مختلف این حمایت را نشان داده بود.

چه زمان مدیریت کوتاه فتح‌الله زاده که بحث برکناری این مدیر رسانه‌ای مطرح شد و چه در اوایل حضور سعادتمند که این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و هر بار مجیدی به آن واکنش نشان داد و مقابل آن ایستاد. بیانیه مشترک بازیکنان اما بهانه لازم را دست مدیریت باشگاه داد تا برخلاف نظر سرمربی تیم حکم به برکناری نوری فر بدهد.پس از برکناری نوری فر در 8 اردیبهشت با انتشار بیانیه باشگاه، که بیش از یک ماه از آن می‌گذرد، هنوز جانشین او مشخص و معرفی نشده است.

در این خصوص خبر می‌رسد که طبق توافق فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال که به‌عنوان یک‌بند در قرارداد این مربی هم درج‌شده است، انتخاب مدیر رسانه‌ای یا همان مدیا آفیسر تیم از اختیارات او است. البته این اختیار یک شرط هم دارد و مدیر رسانه‌ای باید در راستا و چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت کند. همان کاری که گفته می‌شود نوری فر در ماجرای بیانیه و پست مشترک در اینستاگرام رعایت نکرد تا سعادتمند این فرصت و اختیار را پیدا کند که حکم به برکناری‌اش بدهد.

علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه گزینه سعادتمند برای مدیر رسانه‌ای تیم بود تا حداقل به‌طور موقت هم که شده وظایف نوری فر را انجام دهد،اما فرهاد مجیدی با استفاده از اختیاری که دارد مقابل آن ایستاد و همچنان بر بازگشت توری فر اصرار دارد. بندی انتخاب مدیر رسانه‌ای در قرارداد فرهاد مجیدی موضوع چندان عجیبی نیست و بسیاری از مربیان لیگ برتری خودشان مدیا آفیسر را انتخاب می‌کنند و در تیم‌های مخالف به همراه می‌برند.

حتی کارلوس کی روش هم خودش مدیا آفیسر تیم ملی را انتخاب می‌کرد. به‌هرحال این موضوع باعث شده تا انتخاب مدیر رسانه‌ای باشگاه به بن‌بست بخورد و در آستانه شروع دوباره لیگ نوزدهم ، فعلاً جای این پست در کنار سرمربی تیم روی نیمکت خالی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز