خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت ورزش به مصاحبه تاج؛ ویلموتس را وزیر معرفی نکرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۲۴

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرد.

همانطور که تاج در مصاحبه با بخش خبری ۲۰/۳۰ جمعه شب اعلام کرد وزیر ورزش و جوانان صرفا نامه انجمن فرهنگی ایران و هلند که در آن 3 مربی خارجی باسابقه در تیمهای ملی و باشگاهی کشورهای مختلف معرفی شده بودند را جهت بررسی  به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهادها و یا سازمان ها در مورد فدراسیون ها پیشنهاد یا در خواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه ها را به فدراسیون های مختلف جهت بررسی ارجاع می دهد.

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می داند عبارت بررسی  به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است. طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیمهای ملی از اختیارات و مسئولیتهای کامل فدراسیون هاست و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز