خبرگزاری کار ایران

قدردانی رییس فدراسیون جهانی از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در روزهای کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۴۹۰

رییس فدراسیون جهانی از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در روزهای فراگیری ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، انتونیو اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته با نگارش نامه ای از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در زمان شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

در این نامه ، اسپینوز ضمن قدردانی از رییس فدراسیون کاراته کشورمان، بخاطر تلاش فدراسیون و قهرمانان کاراته در بحران شیوع ویروس کرونا و همچنین آغاز فعالیت کاتاروها با رعایت پروتکل بهداشتی، نوشت: تلاش فدراسیون ایران در بحران شیوع کوید ۱۹، بیماری که اکنون کل جهان را درگیر نموده، قابل توجه است. بی شک در این شرایط هر اقدامی در راستای فعالیت کاراته کاها برای ما ارزشمند است.

در ادامه این نامه همچنین آمده است: در شرایط فعلی، یقینا آنچه اهمیت دارد تلاش فدراسیون ها برای فعالیت دوباره و بازگشت به تاتامی با اجرای پروتکل های بهداشتی با اولویت سلامت ورزشکاران است که به همین دلیل لازم می دانم از پیشرفت های مثبتی که در کاراته ایران در حال انجام است قدردانی کنم.

در پایان رئیس فدراسیون جهانی با آرزوی موفقبت برای کاراته ایران نوشت: امیدوارم اتفاق مثبتی (آغاز فعالیت کاتاروها) که در کاراته ایران در حال آغاز است با پیشرفت در همه کشورها زمینه ساز فعالیت دوباره همه خانواده کاراته در جهان باشد.

لازم به یاداوری است که چندی قبل طباطبایی با ارسال نامه ای به اسپینوز، فدراسیون جهانی را در جریان اقدامات فدراسیون کاراته در روزهای کرونایی، از جمله برگزاری مسابقات مجازی کاتا قرار داد.

فدراسیون کاراته نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور در جهت تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم را با شرکت ١٥٥٠ نفر در دو بخش آقایان و بانوان، در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز