خبرگزاری کار ایران

افشاگری علی کریمی علیه فدراسیون نشین ها

از درخت 7 میلیون یورویی ویلموتس تا پاداش 60 میلیونی برای تساوی با هنگ‌کنگ

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۶۸

کاپیتان اسبق تیم ملی نسبت به فدراسیون فوتبال و سرمربی سابق این تیم دست به افشاگری زد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در انتقادات جدید خود به مسئولان فدراسیون، قرارداد ویلموتس را نشانه رفته است.

جایی که او در واکنش به موضوع کاشت درخت برای مارک ویلموتس در زمان قبول سرمربیگری تیم ملی صحبت‌های جالبی درباره مدیران فوتبالی مطرح کرد و در رابطه به کاشت این درخت‌ها گفت: این‌ها بهرحال باید تا لحظه آخر بیایند و اینجا سر بزنند. بهرحال تعهد کاری است و باید اجرا کنند.

وی با اشاره به هزینه سرسام آور قرارداد با ویلموتس و هزینه‌ای که برای درختی که او در آکادمی نشانده گفت: بگذارند اگر مردم بخواهند اینجا درخت بکارند مجانی این کار را می‌کنند. اما اصل مطلب 7 میلیون و خرده ای یورو هزینه برای فوتبال ما در پی داشت. اگر این درخت نایاب هم بود اینقدر هزینه نمی‌شد! جالبی آن می‌دانید چیست؟ رییس سابق (مهدی تاج) می‌گفت ما از قرارداد کارلوس کی روش یاد گرفتیم که چطور قرارداد ببندیم اما دوباره همان آپشن ها را به ویلموتس دادند و تازه بیشتر. یارو نپال را می برد و می شود 6 هزار یورو که می شود 120 میلیون خودمان. مساوی کند با هنگ کنگ سه هزار یورو پول می گیرد.

علی کریمی بعد از پایان تمرین نیز کنایه دیگری متوجه فدراسیون نشینان کرد و درباره حصاری که دور زمین آکادمی گرفته بودند گفت: دور موزه لوور هم اینقدر مهر و موم نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز