خبرگزاری کار ایران

خشم هواداران سپیدرود علیه مالک باشگاه؛ از رشت برو!

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۲۴۷

هواداران سپیدرود برای تغییر مالکیت و اوضاع باشگاه کمپینی در فضای مجازی به راه انداختند.

به گزارش ایلنا، متن آماده شده به شرح زیر است:

جمع آوری امضای اینترنتی هواداران سپیدرود علیه مالک باشگاه

هواداران تیم سپیدرود رشت طی درخواستی به دادستان شهرستان رشت جناب آقای فلاح میری نسبت به شرایط بد مالکیتی و بدهی های انباشته شده باشگاه و شکایت های پیاپی و محکومیت این تیم اقدام به جمع آوری امضاهای اینترنتی کرده اند و باتوجه به اینکه مسئولان شهری و استانی در این چند روز به دلیل اعتراضات و مطالبه گری هواداران سپیدرود نسبت به وضع اسفناک مالکیت این باشگاه تحرکات مثبتی داشتند اما کانون هواداران باشگاه عنوان کرده که این پایان مطالبه گری هواداران فهیم و صبور سپیدرود نباید باشد و تا امروز بدلیل ناکارامدی مالک و بی تفاوتی هیت فوتبال نسبت به شرایط این تیم کار به جایی رسیده که لوگوی این باشگاه نیم قرنی حتی بنابه تهدید به حراج گذاشته شود‌.

در ادامه آمده است: امروز با پیگیری کانون هواداران باشگاه بستر یک امضاء اینترنتی برای مطالبه گری از مسئولان استانی و قضایی فراهم شد و هواداران عاشق سپیدرود با مراجعه به لینک یاد شده حمایت خودشان را اعلام کنند و هر چقدر تعداد امضاء بیشتر باشد سطح پیگیری توسط مسئولان محترم مربوطه بالاتر خواهد بود.

در ادامه آمده است: در این ایام سخت و با وجود تحریم‌های ظالمانه جنایتکاران دنیا علیه مردم ایران، جوانان غیور گیلان و علی الخصوص رشت سرگرمی و علاقه‌ای جز این تیم مردمی ندارند و با برد این تیم خوشحال شده و با باختش گریه می‌ کنند. این امر بسیار ناجوانمردانه است که حال و روز این تیم مردمی اینگونه باشد. ماجرای کُلیه‌ فروشی هواداران سپیدرود تا مدت‌ها حرف هر محفلی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز