خبرگزاری کار ایران

گولسیانی در گفتگو با ایلنا:

با نیمه تمام ماندن لیگ مخالفم ولی شرایط نگران کننده است/ قراردادم با سپاهان تمام شده و نمی‌دانم چه زمانی برمی‌گردم/ دلم برای همه سپاهانی‌ها تنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۰۴۹

مدافع سپاهان در مورد شرایط خودش در دوران مبارزه با مصدومیت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در طول فصل بوده در مقطعی با بدشناسی رو برو شده و دچار مصدومیت سختی شد که هنوز درگیر مبارزه با آن است و در کشور خودش تمرینات را پیگیری می‌کند تا هرچه زودتر آماده بازگشت به میادین شود. او در مورد وضعیت این روزهایش و حال و هوای دوری از فوتبال با ایلنا صحبت کرد.

 

* سلام گئورگی. اول از همه برای ما از وضعیت مصدومیتت و مراحل درمانی که در گرجستان سپری می‌کنی بگو.

اول از همه سلام و تشکر برای سوالات شما. من زانوی خود را عمل کردم، 26 فوریه بود که بخشی از غضروف را درست کردم. این آسیب دیدگی در حدود دوره بهبودی تخمین زده شده 6-7 ماه است و اکنون بیش از 3 ماه از آن گذشته است. من هر روز تمرین می‌کنم و طبق پروتکل توانبخشی عمل می‌کنم و به دنبال آن هستم که برای فصل آینده آماده باشم و برای بازگشت به میادین بی صبرانه و مشتاقانه تلاش می‌کنم و امیدورام آن روز هرچه سریعتر از راه برسد.

 

* به نظر می رسد که کورونا و تعطیلی فوتبال برای برخی از بازیکنان خوب بود که این فرصت را به آنها داد تا به میدان برگردند. آیا شما از این نظر خود را خوش شانس می دانید؟

البته خودم را خوش شانس می دانم، زیرا این دوره را برای بهبودی خود استفاده کردم.

 

* دور ماندن از فوتبال برای شما چقدر سخت است؟ و چگونه شما در این مدت غیر از تمرین و درمان وقت خود را سپری کردید؟ فیلم؟ موسیقی؟ بازی رایانه ای؟

من طبق یک برنامه منظرم هر روز صبح تمرینات توانبخشی خود را در مرکز ویژه انجام می دهم و بعد از آن نوبت اقامت در کنار خانواده‌ام می‌رسد، همه تلاش خودم را می‌کنم تا آنجا که می توانم با آنها وقت بگذرانم.

 

* خب کمی در مورد سپاهان این فصل صحبت کنیم. شما در ابتدا امید زیادی برای قهرمانی داشتید و به عنوان شانس اصلی شناخته می‌شدید ولی رفته، رفته صدر جدول را از دست دادید و حالا فاصله 10 امتیازی ایجاد شده که کار شما را در ادامه سخت می‌کند. فکر می‌کنید رقابت لیگ تمام شده است؟

چه می‌توانم در این مورد بگویم؟ ما امتیازات مهمی را در مقطع مهمی از فصل از دست دادیم و این اتفاق بدی برای تیم ما بود چرا که حریفان از این فرصت برای رسیدن استفاده کردند و حالا همانطور که گفتید فاصله زیاد شده است. در کل این را باید بگویم که ما هنوز نا امید نیستیم و تا زمانی که جدول امتیازات امکان رسیدن به صدر جدول و قهرمانی را به ما بدهد برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و با اکثر توان مبارزه خواهیم کرد.

 

* تمرینات تیم‌ها در ایران آغاز شده است و بازی ها هم به زودی آغاز می شود. فکر می کنید این زمان خوبی برای شروع دوباره بازی است؟

همانطور که اکنون می بینم ، موارد بسیار زیاد covid19 در فوتبال وجود دارد و برخی از بازیکنان نیز آلوده هستند. من کمی در مورد هم تیمی هایم نگران هستم و می‌خواهم همه سالم بمانند. من نمی دانم که این تصمیم خوبی بوده یا نه ، اما ما باید به تصمیم آنها احترام بگذاریم و کار خود را ادامه دهیم.

 

* فکر می‌کنی اگر کرونا اجازه ندهد لیگ پایان یابد بهترین تصمیم چیست؟ قهرمانی برای تیم برتر جدول و یا بدون اعلام برنده تمام می شود؟

من با نیمه تمام ماندن لیگ مخالفم و عقیده دارم بهترین تصمیم این است که مسابقات ادامه پیدا کند چرا که هر تصمیمی در این مورد مشکلاتی به همراه دارد.

 

* بین اعضای تیم و کادرفنی دلت برای چه کسی بیشتر تنگ شده است؟

من دلتنگ تمام هم‌تیمی‌ها و مربیانم هستم چرا که در سپاهان جو خیلی خوبی را شاهد بودم و رفتارهای دوستانه‌ای دیدم و خوشحالم که یک سال خوب را در این تیم سپری کردم و همه چیز در سپاهان برای من عالی و به بهترین شکل پیش رفت.

 

* با پورقاز زوج خوبی در خط دفاع تشکیل داده بودید و او هم این روزها برای بازگشت از مصدومیت تلاش می‌کند.

پورقاز واقعاً یک زوج خوب برایم در خط دفاع بود و یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال در کنارش بازی کردم و به هماهنگی و شناخت خوبی از هم رسیده بودیم. خوشحالم که او در حال مبارزه برای رها شدن از مصدومیت است و اینکه شنیده‌ام به زودی می‌تواند فوتبالش را از سر بگیرد.

 

* از وضعیت دوستت استنلی کی‌روش خبر داری؟ ظاهراً برای بازگشت به ایران دچار مشکل شده است.

من فقط می‌دانم که او در برزیل است و مشکلاتی برای مسافرت وجود دارد. این موضوع با توجه به شرایط حال حاضر طبیعی است و خیلی‌ها چنین مشکلی دارند ولی من مطمئنم که استنلی تلاش می‌کند تا بتواند به ایران سفر کند و به زودی به سپاهان اضافه خواهد شد.

 

* و سوال آخر اینکه چه زمانی به ایران برمی‌گردید؟

دقیقاً نمی‌دانم ، قرارداد من قبلاً تمام شده است و برنامه های آینده مشخص نیست. اما این دوره من باید اینجا باشم تا تمرین توان بخشی را تمام کنم.

 

گفتگو از: سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز