خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل باشگاه سپیدرود و شهردار رشت برای کمک به سپیدرود و داماش

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۵۷۳

افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با دکتر ناصر حاج محمدی شهردار کلانشهر رشت جهت حل مشکلات دو باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، این دیدار که پس از جلسه روز گذشته (یکشنبه) شورای تامین استان برگزار شد، راه های جذب اعتبار مصوب استاندار محترم و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش در این جلسه افشین ناظمی ضمن قدردانی از مطرح شدن موضوع کمک به دو تیم سپیدرود و داماش در جلسه شورای تامین، از استاندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی، رییس سازمان برنامه استان، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای شورای تامین که در این جلسه حضور داشتند و تشکر کرد.

در ادامه شهردار کلانشهر رشت با ارایه ی درخواست یک لایحه دو فوریتی به شورا برای تصویب کمک مالی دستور داده شده از سوی استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان موافقت کرد و مقرر گردید در نخستین جلسه شورای شهر که در روز شنبه هفته آینده برگزار می شود این لایحه در صحن شورا مطرح شود.

در پایان این جلسه مدیرعامل باشگاه سپیدرود از اینکه شهردار بلافاصله پس از جلسه روز گذشته شورای تامین استان لایحه ی دو فوریتی را به شورا ارسال کرد قدردانی نمود و از اعضای شورای شهر درخواست کرد که با تصویب این لایحه به مانند همیشه پشتیبان دو تیم پرطرفدار شهر خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز