خبرگزاری کار ایران

با اولین پرواز خودم را به تبریز می‌رسانم

حمزاوی: به عنوان بازیکن از تصمیم مالک باشگاه حمایت می‌کنم/ حضور طولانی مدت در تراکتور؟ چرا که نه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۵۵

مهاجم الجزایری تراکتور در مورد بازگشت به تبریز و شروع دوباره لیگ صحبت کرد.

اوکاچا حمزاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط بازگشتش به ایران و مشکلاتی که باعث شده تا کنون نتواند تبریز برگردد توضیح داد: مشکلات هرچه بوده فکر می‌کنم در حال رفع شدن باشد و به زودی پروازها آزاد می‌شود و می‌توانم به ایران برگردم. من مرتباً به سفارت در رفت و آمد هستم و همه تلاشم را می‌کنم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود و فکر می‌کنم طی روزهای آینده بتوانم راهی برای بازگشت پیدا کنم. با اولین پرواز خودم را به تبریز می‌رسانم.

وی در مورد مشکوک بودن 4 بازیکن تراکتور به ویروس کرونا که باعث تعطیلی چند روزه تمرینات تیم شد هم گفت: باید مسائل به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و این موضوع می‌تواند نگران کننده باشد و اقدام باشگاه هم نشان می‌دهد به فکر سلامت بازیکنانش است و جای تشکر دارد. فکر نمی‌کنم مشکل جدی وجود داشته باشد و تیم تمریناتش را از سر خواهد گرفت.

مهاجم الجزایری تراکتور در مورد اینکه زمان حاضر را وقت مناسبی برای شروع دوباره فوتبال ایران می‌داند یا نه هم توضیح داد: من به طور دقیق نمی‌دانم که ایران در چه وضعیتی است و هرچه می‌دانم اطلاعاتی است که از سوی رسانه‌ها به من می‌رسد. امیدوارم هر زمانی که قرار است فوتبال از سر گرفته شود همه مسائل در نظر گرفته شود و همه به فکر سلامت بازیکنان باشند.

وی در مورد آمادگی بدنی خودش در طول تعطیلات هم یادآور شد: من هیچ مشکلی ندارم و آمادگی کامل برای این دارم که وارد زمین شوم. در این مدت تمریناتم را به شکل مرتب و بدون وقفه انجام دادم و با بازیکنان تیم و کادرفنی هم در تماس هستیم و اطلاعات خودم را در اختیارشان می‌گذارم و وضعیت تمرینات را زیر نظر دارند.

حمزاوی در مورد نامه مالک تراکتور به وزارت ورزش و تهدید به کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر هم گفت: همانطور که پیش از این هم گفته بودم باشگاه تراکتور اولویتش حفظ سلامت بازیکنانش است و این موضوع هم دلیل دیگری بر ادعای من است. این تصمیم باشگاه مورد حمایت من به عنوان یک بازیکن قرار دارد.

مهاجم تراکتور در مورد احتمال ادامه ماندنش در این تیم‌ در فصل‌های آینده هم توضیح داد: ماندن طولانی مدت در تراکتور؟ چرا که نه. من تراکتور را دوست دارم و کارم را تازه با این تیم شروع کردم و هنوز فرصت اثبات توانایی‌هایم را پیدا نکردم و امیدوارم فصل بعد هم شرایطی باشد که در این تیم بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز