خبرگزاری کار ایران

یزدانی: به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم بازی‌ کنم/ ۱۰ بازی مانده و تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۴۳

مدافع استقلال در مورد شرایط این تیم و بازگشت به مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی در پایان تمرین عصر امروز استقلال اظهار کرد: بعد از دو، سه ماه تمریناتمان را شروع کردیم و خودم حدود ۵ ماه در تمرینات تیم حضور نداشتم. شرایط خوبی داریم و با قدرت مشغول تمرین هستیم. امیدوار هستم خطری ما را تهدید نکند و بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

او درباره وضعیت سلامتی خود ابراز کرد: خدا را شکر آسیب دیدگی‌ام بهبود پیدا کرده و حدود دو هفته است مشغول تمرین هستم. خوشبختانه فعلا مشکلی پیش نیامده و سرحال هستم.

مدافع استقلال در خصوص ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: بخاطر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، بازی کردن ریسک است ولی به‌عنوان یک فوتبالیست، دوست دارم فوتبال بازی کنم چون اگر این اتفاق نیفتد، زندگی ما مختل و دچار مشکل می‌شود.

یزدانی اضافه کرد: از شروع تمرینات خیلی خوشحال هستم ولی متاسفانه در شرایط بدی از نظر کرونا قرار داریم، اما امیدوار هستم بازی‌ها به خوبی برگزار شود و مشکلی برای هیچ‌کس به وجود نیاید.

او با بیان اینکه هنوز مدعی قهرمانی هستیم، گفت: ۱۰ مسابقه تا پایان فصل داریم و تلاش خود را برای رسیدن به صدر جدول انجام می‌دهیم.

مدافع استقلال درباره وضعیت مالی این باشگاه و صحبت‌هایی که سعادتمند گفته، ابراز کرد: صحبت در خصوص موضوع مالی در حیطه اختیاراتم نیست و تیم ما مربی و کاپیتان دارد. خبری از این موضوع ندارم ولی ما تا به امروز ۵۰ درصد دریافتی داشتیم. از نظر مالی شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسؤولان باشگاه به این مسائل رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز