خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال؛ دیاباته با آبی‌ها تمرین کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۳۶

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه انقلاب و در غیاب دو بازیکن پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸.۳۰ و با صحبت‌های فرهادمجیدی در زمین مجموعه انقلاب برگزار شد.مجیدی پیش از حضور در تمرین در نشست با سعادتمند شرکت کرد.

*قبل از ورود بازیکنان با دریافت ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ضدعفونی و تب‌سنجی وارد محوطه تمرین شدند.کاپر پزشکی استقلال در رختکن این تیم با شیشه هایی کمد و وسایل بازیکنان را از هم تفکیک کردند.

*در ابتدابازیکنان با دویدن دور زمین خودشان را گرم کردند،در  این بخش شوخی‌های دیاباته خنده‌های بلند تبریزی را به همراه داشت.

*بعد از این آیتم آبی‌پوشان پس از دویدن دور زمین، به کار با توپ مشغول شدند، سپس مجیدی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آن‌ها به پاسکاری ترکیبی و شوتزنی به سمت دروازه مشغول شدند. در این بخش تمرینی مجیدی نکات لازم در خصوص جابه‌جایی و دادن پاس را به شاگردانش یادآوری می‌کرد.

*در بخش بعدی بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند و به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند.

*دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر غلامپور تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند.

*پیش از آغاز تمرین دستکش و ماسک در اختیار خبرنگاران قرار داده شد.

*یکی از هواداران استقلال بیرون از محوطه تمرین از بازیکنان تیم درخواست امضای پیراهن می‌کرد که کادر پزشکی به دلیل استفاده از خودکار و برای رعایت موارد بهداشتی او را از این کار‌ منع کردند.

*شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال که روز گذشته به علت آماده نبودن نتیجه تست PCR تمرین نکرد، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

*نصرالله عبدالهی، پیشکسوت استقلال و مشاور سعادتمند مهمان تمرین امروز آبی پوشان بود.

*عارف غلامی‌ که در تمرین دیروز برخورد سختی با دانشگر داشت، در تمرین امروز حاضر نبود. ضمن اینکه فرشید اسماعیلی نیز در تمرین امروز حضور نداشت و به استراحت پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز