خبرگزاری کار ایران

اول پول، بعد پیشنهادهای خارجی و دست‌آخر آبی‌ها!

سعادتمند هم به وعده‌هایش عمل نمی‌کند؛ هت تریک در استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۰۲۴

سعادتمند تاکنون نه‌تنها قرارداد هیچ‌کدام از این بازیکنان را تمدید نکرده که حتی خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد هم نیست.

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند پس از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد در هفته اول اردیبهشت‌ماه پس از پرداخت بخشی از پول بازیکنان، برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام‌شده اقدام خواهد کرد.تا امروز یعنی هشتم خرداد هنوز این اتفاق نیافتاده است. یعنی حدود یک ماه از زمانی که سعادتمند اعلام کرده بود کار تمدید قراردادها را شروع می‌کند گذشته است و هنوز کوچک‌ترین اتفاقی در این خصوص نیافتاده است! مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین صحبت‌هایش توپ را در زمین فرهاد مجیدی انداخت و مدعی شد که از 2هفته پیش که سرمربی تیم لیست تمدیدی‌ها را درخواست کرده هنوز اسامی آن‌ها به دستش نرسیده تا بر اساس اقدام به مذاکره برای تمدید قرارداد کند.

در اینجا به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال در حال خریدن وقت است .روزبه‌چشمی،محمددانشگر،داریوش شجاعیان،علی کریمی،فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مرتضی تبریزی و محسن کریمی 8 بازیکنی هستند که در انتهای لیگ نوزدهم قراردادشان به پایان می‌رسد.

حالا سعادتمند برای اینکه بداند مثلاً باید چشمی و کریمی و دانشگر و اسماعیلی را برای فصل بعد حفظ کند یا نه منتظر تأیید و لیست مکتوب سرمربی جوان استقلال است؟! سعادتمند تاکنون نه‌تنها قرارداد هیچ‌کدام از این بازیکنان را تمدید نکرده که حتی خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد هم نیست.

پیش‌ازاین عنوان‌شده بود که بازیکنان استقلال برای مذاکره و تمدید قرارداد یک شرط دارند و آن‌ها تسویه شدن بدهی‌هایی است که از باشگاه طلب دارند. با توجه به شرایط مالی استقلال و سررسید شدن بدهی‌های باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی، سعادتمند نمی‌تواند پرداختی‌های این فصل را از 50 درصد افزایش داده و با توجه  به طی شدن دوسوم لیگ به 70 تا80 درصد برساند. با توجه به این موضوع احتمالاً سعادتمند هم از اینکه فرهاد مجیدی لیست تمدیدی‌ها  را هنوز در اختیارش قرار نداده چندان ناراضی نیست! موضوع دیگر به بحث تلاش بازیکنان به ترانسفر شدن و حضور در باشگاه‌های خارجی برمی‌گردد که حاضر نیستند شانس کسب درآمد دلاری را با تمدید زودهنگام قرارداد از دست بدهند.

روزبه چشمی،علی کریمی  و فرشید اسماعیلی گزینه‌هایی هستند که احتمال رسیدن پیشنهاد خارجی حالا چه از نوع اروپایی و چه آسیایی‌اش برای آن‌ها وجود دارد. چشمی همین چند وقت پیش از باشگاه گوا هند پیشنهادی دریافت کرد. سوپر لیگ هند که پیش‌ازاین ستاره‌هایی چون دیمیتار برباتوف، آسامو آ ژیان،داوید ترزگه، نیکولاس آنلکا، میکائیل سیلوستره و حتی الساندرو دل‌پیرو ،تیم کیهیل و الساندرو نستا در آن توپ زده‌اند.این مدافع- هافبک 26 ساله و ملی‌پوش یکی از شانس‌های اصلی لژیونر شدن است.

علی کریمی هم که اخباری درباره رسیدن یکی دو پیشنهاد خارجی  برای او شنیده می‌شود هرسال برای رفتن به فوتبال اروپا تلاش می‌کند. اسماعیلی هم که عنوان می‌شود پیشنهادهایی از لیگ قطر دارد و به‌احتمال‌زیاد امسال به یک باشگاه خارجی خواهد رفت شرایطی مشابه دو نفر قبلی دارد.غیرازاین 3 نفر، باشگاه استقلال کار سختی برای حفظ و تمدید دیگر نفرات ندارد. البته خبر می‌رسد که مرتضی تبریزی و محسن کریمی که عملکرد خوبی نداشتند، بعید است قراردادشان تمدید شود. درباره فرشید باقری هم تردیدهایی وجود دارد اما تمدید قرارداد دانشگر و شجاعیان با توجه به عملکردشان و شانس بسیار کمی که برای لژیونر شدن دارند کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز