خبرگزاری کار ایران

از خیال تا واقعیت

یک انتقال رویایی در انتظار فوتبال ایران؟ میلان به دنبال جذب سردار آزمون

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۳۸

سردار آزمون و مهاجم رئال مادرید در آستانه پیوستن به روسونری قرار دارند.

به گزارش ایلنا، با درخشش سردار آزمون در لباس زنیت سنت پترزبورگ بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله ناپولی، اتلتیکو مادرید، اورتون و لسترسیتی به دنبال جذب این ستاره 25 ساله ایرانی هستند.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت سران آث میلان علاقه مند هستند تا در تابستان برای تقویت خط حمله خود آزمون و لوکا یوویچ  مهاجم صربستانی رئال مادرید را به سن سیرو بیاورند. در این گزارش عنوان شده است:

"باشگاه آث میلان علاقه خود را برای به خدمت گیری سردار آزمون ، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ نشان داده است. به دلیل تکنیک و مهارت بالای او آزمون را مسی ایرانی هم خطاب می‌کنند. آزمون چند سالی است که در زنیت حضور دارد و عملکرد فوق‌العاده‌ ای از خود به جای گذاشته است. پیش از این ، او پیراهن های روبین کازان و روستوف را می پوشید.

این مهاجم ایرانی در این فصل نمایش فوق‌العاده ای از خود ارائه کرده است او در لیگ در 21 بازی 10 گل و 6 پاس گل به ثمر رسانده است. در مجموع  در سایر مسابقات و لیگ قهرمانان در 29 بازی  ، 14 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده. آزومون متولد 1995 ، با این وجود علاقه میلان به او ناپولی مدتهاست به او چشم بسته است و به دنبال جذب آزمون است.

یک انتقال رویایی در انتظار فوتبال ایران؟ میلان به دنبال جذب سردار آزمونیک انتقال رویایی در انتظار فوتبال ایران؟ میلان به دنبال جذب سردار آزمون

هر چند که مدت‌هاست که خبرهای فراوانی از پیوستن آزمون و لینک شدن این مهاجم ایرانی به تیم‌های مطرح اروپایی شنیده می‌شود اما همچون سال‌های گذشته این اخبار تنها در حد پوشش دادن آنها توسط رسانه‌‌ها و بازارگرمی بوده است و هنوز هیچ انتقال بزرگی تاکنون رخ نداده و همچنان مشخص نیست که این اخبار و گمانه‌زنی ها از کجا به وجود می‌آید و ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز