خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال؛

دیاباته با استقلالی‌ها تمرین نکرد/ شجاعیان و اسماعیلی انفرادی تمرین کردند

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۰۳

تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) با حضور بیست و هشت بازیکن در زمین باشگاه انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رضا آذری اولین بازیکن تیم استقلال بود که وارد محل تمرین شد و فرشید اسماعیلی آخرین بازیکنی بود که وارد چمن مجموعه انقلاب شد.

کلیه بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین مورد معاینه و تب سنجی قرار گرفتند و پس از ضدعفونی دست‌ها و کف کفش‌ها، شرح حال وضعیت آن‌ها ثبت شد.

شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال امروز در محل تمرین حاضر شد اما چون نتیجه تست PCR این بازیکن هنوز در اختیارکادر پزشکی تیم قرار نگرفته، پس از دیدار و گفت‌وگو با فرهاد مجیدی محل تمرین را ترک‌ کرد و به احتمال زیاد از فردا به همراه سایر نفرات تمرین خواهد کرد.

در ابتدای تمرین امروز مجید نامجومطلق مدتی برای بازیکنان صحبت کرد.

بازیکنان پس از گرم کردن و کار با توپ، به دو گروه ۱۲تیمی تقسیم شدند و به بازی و پاسکاری در فضای فشرده پرداختند.

فرشید اسماعیلی، هافبک آبی‌ها در تمرینات گروهی شرکت نکرد و به انجام برنامه‌های بدنی به صورت انفرادی پرداخت. با توجه به شرایط جسمانی اسماعیلی این بازیکن به صورت انفرادی تمرین کرد.

در بخشی از تمرین امروز بازیکنان به تمرین استارت زدن پرداختند و سپس، تعدادی از بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند؛ یک دسته زیر نظر فرهادمجیدی و یک دسته زیرنظر نامجومطلق به بازی با دو دروازه پرداختند. بقیه نفرات نیز به نرم دوی و راه رفتن پرداختند. این بخش تمرینی بین هر سه دسته به صورت گردشی انجام شد.

داریوش شجاعیان در این بخش کنار سایرین حضور نداشت و به تمرینات انفرادی با توپ پرداخت و فرشیداسماعیلی نیز تماشاگر تمرین هم‌تیمی‌هایش بود.

دروازه‌بانان استقلال نیز زیرنظر بهزادغلامپور تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

فرشید اسماعیلی در جریان تمرین امروز پشت دوربین یکی از عکاسان باشگاه استقلال رفت و به عکسبرداری از دیگر بازیکنان تیم به خصوص داریوش شجاعیان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز