خبرگزاری کار ایران

خطیبی: از مسئولان می خواهیم اختلافات را کنار بگذارند/ مدیون زحمات کارگران آلومینیوم هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۸۰۳

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از وجود اختلاف میان مسئولان عالی‌رتبه استان مرکزی و شهر اراک انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی در مورد شرایط فعلی تمرینات تیم آلومینیوم اراک گفت: خداراشکر بعد از منفی شدن تست کرونای اعضای تیم تمرینات را آغاز کردیم و بچه‌ها با تمام تلاش خود در تمرینات حاضر شدند. در چند روز گذشته تمرینات آمادگی جسمانی را برگزار کردیم و در حال حاضر نیز با انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان را برای رسیدن به شرایط آرمانی‌شان بعد از دوری طولانی از فضای رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال باعث متوقف شدن روند بسیار عالی ما شد. با این حال بار دیگر اعضای تیم با جان و دل تلاش خواهند کرد تا به هدف خودمان دست پیدا کنیم. ما به ظاهر دیدارهای سخت خود را پشت سر گذاشته‌ایم اما به نظرم هشت دیدار باقی‌مانده دشوارتر از بازی های قبلی خواهد بود چرا که تیم‌هایی که با آن‌ها روبرو خواهیم شد در روزهای پایانی برای بقا تلاش خواهند کرد و انگیزه زیادی خواهند داشت.

خطیبی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر خبرهایی از وجود اختلاف میان مسئولان استان مرکزی و شهر اراک به گوشمان می‌رسد و این موضوع در شرایط کنونی که فرصت خوبی برای صعود به لیگ برتر فراهم شده به ضرر تیم ما و مردم اراک خواهد بود. از مسئولان می‌خواهم در کنار تیم و دلسوز مردم شهر اراک باشند تا حسرت چندین ساله مردم اراک و استان مرکزی به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان عنوان کرد: همدلی و وحدتی که هم‌اکنون میان تیم وجود دارد را در هیچ تیمی ندیده‌ام و امیدوارم زحمات تمامی اعضای تیم به بار بنشیند. جا دارد از کارگران عزیز و شریف کارخانه آلومینیوم بخاطر سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند، تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک اگر زحمات آن‌ها نبود ما چنین شرایط خوبی را تجربه نمی‌کردیم و به همین خاطر مدیون آن‌ها هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز