خبرگزاری کار ایران

هفته 29 بوندسلیگا: تقابل بالانشینان و قعرنشینان

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۶۵

مسابقات هفته بیست و نهم بوندسلیگا امروز با انجام دو مسابقه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، پس از برتری شب گذشته بایرن مونیخ در دیدار مقابل دوسلدورف، دورتموند تلاش می‌کند تا با پیروزی مقابل پادربورن فاصله با صدر جدول رده بندی را کاهش بدهد. از هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا امروز دو دیدار دیگر به انجام می‌رسد. 

پادربورن - دورتموند / ساعت 18:30

پادربورن تا به امروز از سه دیدار مقابل دورتموند در لالیگا به پیروزی نرسیده است و به دو تساوی و یک شکست بسنده کرده است. در بازی دور رفت این فصل پادربورن با نتیجه 3 بر صفر پیش افتاده بود اما بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. 

سربینی اکنون با مامبا در صدر جدول گلزنان این باشگاه با پنج گل در لیگ قرار دارد، که چهارتای آنها در هفت دیدار آخرش بوده است. 

دورتموند تا به امروز هرگز برابر پادربورن شکست نخورده است(3 پیروزی و دو تساوی). در هر مسابقه بین این دو تیم حداقل دو گل به ثمر رسیده است. 

از دورتموند هالند در 11 بازی بوندس لیگا 10 گل به ثمر رسانده است، اما او اکنون طی دو بازی متوالی گلزنی نکرده است. قبل از این پیش نیامده بود که هالند طی دو بازی متوالی نتواند برای دورتموند گلزنی کند.

هالند یکی از سه بازیکن دورتموند است که تعداد گل‌های او دو رقمی شده است(رویس11 گل و سانچو 14 گل) این سه بازیکن روی هم رفته 4 گل بیشتر از پادربورن در این فصل به ثمر رسانده‌اند(31 گل).

بورسیا مونشن گلادباخ - یونیون برلین / ساعت 20:30

بین 52 تیم در تاریخ مسابقات بوندسلیگا که گلادباخ با آنها رو به رو شده است، یونیون برلین تنها تیمی است که نتوانسته آنها را هنوز شکست بدهد.

در بازی دور رفت این فصل آنها وقتی با یونیون رو به رو شدند که با یک امتیاز بیشتر نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول بودند. آنها اکنون 9 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. 

آلسان پلا و تورام به ترتیب 9 و 8 گل در دست دارند و هر کدام از آنها همچنین 8 پاس گل هم در کارنامه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز