خبرگزاری کار ایران

علی نژاد: تنیس باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۶۴۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید برقانونمداری و برگزاری زنده و پویای مجامع تاکید کرد: عزم ما در برپایی نشست‌ها جدی است.

به گزارش ایلنا، مهدی علی نژاد در پایان نشست انتخاباتی فدراسیون صمن قدردانی از تلاشهای مسوولان پیشین تنیس   به عزیزی رییس جدید این فدراسیون تبریک گفت، و تاکید کرد و گفت: بر ای توسعه قهرمانی این رشته باید براساس برنامه و تلاش بیشتر، اقدامات اساسی صورت بگیرد.

او برنامه‌های عزیزی ،رییس جدید فدراسیون تنیس را مطلوب خواند و گفت: امیدواریم با اجرایی ساختن آنچه که به عنوان برنامه دراین نشست ارائه شده بتوانیم این رشته ورزشی را در مسیر  توسعه قرار دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این موضوع که موفقیت فدراسیون نیازمند سعی و تلاش و هم افزایی است، تمامی اعضای خانواده تنیس را به اخلاق مداری و پرهیز از حواشی و بداخلاقی ها توصیه کرد.

او گفت: خوشبختانه خانواده تنیس با ارائه بیانیه ای به حواشی پایان دادند و این نخستین گام برای سرعت بخشیدن به رشد این رشته در حوزه های مختلف است.

دکتر علی نژاد در این نشست استعدادهای ورزشی به ویژه در  تنیس را مورد توجه قرار داد و گفت: باید فاصله ایجاد شده با دیگر کشورها را برطرف کنیم و بتوانیم در رویدادهای ورزشی حضور موثر داشته باشیم.

او بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود را در دستیابی به موفقیت درخصوص این رشته را مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم دریک بازه زمانی ۴ ساله به نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.

دکتر علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش  همچنین بیان کرد که عزم خود را برای برگزاری انتخابات جزم کرده ایم و انشاالله مجامع در زمان خود برگزار  خواهد شد.

وی تجربه‌های آقای عزیزی در معاونت پارلمانی وزارت ورزش  را در توسعه رشته تنیس بسیار موثر دانست و گفت: امیدواریم با بهره مندی از تجربیات رییس جدید بتوانیم تنیس را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز