خبرگزاری کار ایران

تصمیم جدید AFC: فینال لیگ قهرمانان آسیا تک بازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۵۵۵

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد در صورتیکه اپیدمی کرونا مانع از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت عادی شود، بازی فینال فصل جاری در یک دیدار به انجام برسد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیری در مورد سرنوشت مسابقه فینال نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را با توجه به امکان برگزاری آن در یک زمین بی طرف را به زمان دیگری موکول کرد.

این مسابقه قرار است جایگزین سیستم قبلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود که طبق آن فینالیست‌ها که در دو دیدار برابر هم قرار می‌گرفتند از غرب و شرق قاره آسیا به این بازی وارد می‌شدند.

در شرایطی که شرایط اپیدمی کرونا مانع برگزاری بازی رفت و برگشت مرحله فینال باشد کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تصمیم استثنایی را درخصوص محل برگزاری فینال ذکر می‌‍‌کند.

این دو دیدار طبق برنامه قبلی مقرر بود در تاریخ 22 و 28 نوامبر به انجام برسند اما اکنون AFC تصمیم می‌گیرد که آن را به زمان دیگری موکول کند و تنها یک دیدار به انجام برسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چهارشنبه(3 ژوئن) با فدراسیون‌های غرب آسیا دیدار خواهد کرد تا سرنوشت اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که از اواسط ماه مارس به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است، حل شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش خطاب به فدراسیون‌های عضو نامه‌ای ارسال کرده است تا نظر خود را در مورد چندین پیشنهاد مطرح شده در مورد روش تکمیل این مسابقات که فدراسیون قاره اصرار دارد قبل از پایان سال جاری به دلیل ارتباط با یک قرارداد بزرگ مالی با یک بازاریاب بزرگ است، جویا شود. باتوجه به اینکه قرار است این قرارداد در سال 2021 به اجرا درآید، شرط اصلی آن پایان نسخه فعلی مسابقات لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز