خبرگزاری کار ایران

ماجرای ارسال ۸۹۶ کارت هدیه به هیئت رئیسه فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۵۰

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با نامه بهاروند به خودش درباره تحویل گرفتن ۸۹۶ کارت هدیه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو گفت وگو، عبد الکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال در برنامه "ورزش بدون ویرایش" درباره عملکرد کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: در سال گذشته اعتراضاتی به رئیس فدراسیون شده بود که آقای تاج با توجه به تحقیقات و صحت مطالب و امضاهای اعضای مجمع آن دوره، بنا را بر برگزاری مجمع عمومی گذاشتند.

وی یادآور شد: اعضای مجمع در آن دوره ۱۴ نفر بودند، آقای تاج هم اعلام کردند که معترضان موارد خود را بیان کنند و رئیس هیئت فوتبال هم از خودش دفاع کند و بعد هم این مسائل را به رأی می‌گذاریم که نهایتاً آقای بهرامی با تعداد هفت رأی، کرسی را ادامه داد و مسئله خاتمه پیدا کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با نامه بدون تاریخی که به هیئت رئیسه رسیده بود گفت: هر یک از اعضای مجمع می‌توانند در یک برگه بدون سربرگ درخواستی را مطرح کنند، وقتی که این نامه به دست ما رسید بر اساس لیست قبلی در برج دو از آنها دعوت به عمل آمد.

طالقانی با اشاره به اینکه نحوه انتخاب افراد و اعضای مجمع بر اساس مفاد اساسنامه صورت می‌گیرد بیان کرد: انتخاب بهترین بایکن هم بر اساس بیشترین گلی که در فصل لیگ برتر زده انجام می‌شود.

رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال تأکید کرد: رئیس مجمع که همان رئیس فدراسیون است این اختیار را به امور استانها واگذار کرده تا به این موارد تاییدیه دهند اما به دلیل اعتراضاتی که در استانها صورت می‌گیرد تمام مدارک در فدراسیون آورده می‌شود و بر اساس همان اساسنامه مورد بازنگری قرار داده خواهد شد بنابراین برای هرگونه تغییر اسامی افراد باید فدراسیون را در جریان قرار داد و آقای احمدی هم باید توضیح دهد که اسم محمدعلی جان جان را با چه استنادی در لیست قرار داده است؟ !

وی با بیان اینکه تیم "سوهان" همان تیم "آتلیه" است گفت: مدیرعامل این دو تیم یک نفر است و بعد از اعتراضات آقایان با رسول قلی زاده تماس گرفتم و گفتند که مالک هر دو تیم هستند و ما هم به ایشان گفتیم که نامه‌ای در این خصوص بنویسند.

طالقانی همچنین درباره دعوت کمیته اخلاق از آقای قرایی و انتقاد از ایشان به خاطر مطبوعاتی کردن این قضیه تأکید کرد: کمیته اخلاق در مورد دعوت از افراد ضوابط خاص خودش را دارد و ما نمی‌توانیم درمورد این مسئله قضاوت کنیم و باید سعه صدر داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتصاب سرپرست مجمع گفت: ما طی نامه‌ای به مدیرکل هیئت قم نامه زدیم که فرد سرپرست را ظرف ۷۲ ساعت معرفی کند که ایشان هم معرفی نکرد و حتی پاسخ تلفن و پیامک ما را هم نداد لذا هیئت رئیسه باید به این موضوع رسیدگی کند.

طالقانی در رابطه با نامه آقای بهاروند به خودش درباره تحویل گرفتن ۸۹۶ کارت هدیه اینطور توضیح داد: این نامه به عبدالکریم طالقانی نوشته شده و بنده عبدالکاظم طالقانی هستم اما می‌دانم که این کارت‌های هدیه برای پول ایاب و ذهابی است که باید پرداخت کنیم.

در ادامه این برنامه ورزشی از رادیو گفت وگو، علی احمدی دبیر هیئت فوتبال استان قم اظهار کرد: مجمعی که در ۱۶ اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد مجمع عمومی سالیانه بوده که خود هیئت فوتبال درخواست کرده بود و ما هم زمانش را به فدراسیون اعلام کرده بودیم و نهایتا هم این درخواست رد شد.

وی درباره انتخاب محمد علی جان جان در مجمع گفت: طبق تبصره سوم از ماده ۱۴، در صورتیکه کانون‌های بازیکنان یا داوران را نداشته باشیم انتخاب بازیکن بر عهده خود هیئت فوتبال و بر اساس فنی ترین بازیکن و نه آقای گل است و این هم یعنی انتخاب سلیقه‌ای. ما هم محمد علی جان جان را به عنوان فنی ترین بازیکنان انتخاب کردیم که مورد اعتراض تعدادی از باشگاه‌ها قرار گرفت.

دبیر هیئت فوتبال استان قم در پاسخ به این پرسش که انتخاب مسعود ابرقویی به فدراسیون فوتبال اعلام شد یا خیر گفت: ما اسامی و اعضای مجمع را به فدراسیون اعلام نکرده بودیم و فقط مدیرکل از ما خواسته بود که به او اعلام کردیم اما وقتی از ما درخواست تجدید نظر شد به اداره کل اعلام کردیم.

احمدی با وارد کردن ایرادات شکلی به مجمعی که برگزار شده تأکید کرد: معتقدم که باید یک مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود تا طبق بند سه ماده ۱۷ در آن استیضاح صورت گیرد و در نامه‌ای هم که زده شده تشکیل این مجمع از ما درخواست شده است.

وی افزود: اگر بنده به هر دلیلی مجمع را برگزار نکردم به خاطر این است که تشریفات باید رعایت شود یعنی دعوتنامه باید ۱۴ روز قبل از برگزاری مجمع به تمامی اعضا و نه هر کسی که دلشان می‌خواهند ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز