خبرگزاری کار ایران

مجید نامجومطلق در پایان تمرین امروز آبی‌ها:

اعلام آمادگی مربی استقلال برای ادامه مسابقات/ کرونا مهمتر از گرمای اهواز است

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۳۲۴

مربی استقلال با اشاره به شرایط بدنی و کیفی بازیکنان این تیم، از آمادگی آنها برای پیگیری مسابقات خبر داد.

به گزارش ایلنا، 

مجید نامجومطلق در پایان تمرین عصر امروز استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: تمرینات و برنامه‌ریزی خوبی داریم و بازیکنان در شرایط مطلوبی هستند. تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و ان‌شاالله هرچه زودتر به مرز آمادگی برسیم و در این شرایط سخت آماده مسابقات شویم.

او در خصوص شرایط زمین تمرینی استقلال عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت زمین تمرینی ما خوب است؛ علاوه بر اینکه ما زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی را هم برای تمریناتمان در اختیار داریم و هر زمانی که نیاز باشد، در آنجا تمرین می‌کنیم.

مربی استقلال تصریح کرد: تمام شرایط از هر نظر خوب است، اما فقط بحث کرونا وجود دارد که امیدوار هستم مشکلی برای بچه‌های ما ایجاد نکند.

نامجومطلق درباره دیدار مقابل فولاد در اهواز و وضعیت قرمز این شهر از نظر کرونا ابراز کرد: ما تمام این صحبت‌ها را انجام دادیم و این مسائل را گفتیم، اما تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند.

او تاکید کرد: اصلا به گرمای اهواز کاری نداریم؛ مشکلِ مهم‌تری از گرما که در اهواز وجود دارد، بحث کرونا است.

مربی استقلال درباره اینکه محل برگزاری دیدار این تیم برابر فولاد در چه شهری خواهد بود، گفت: هنوز هیچ خبری به ما اعلام نکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز