خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس:

چک پرسپولیس برای شهرخودرو مشکل دارد! / از سازمان بازرسی باید استعلام بگیریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۲۹۰

رسول پناه در مورد طلب باشگاه شهرخودرو بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی ادعای عجیبی مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه امروز اعضای هیات مدیره برابر خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

*دستور کار امروز جلسه پرسپولیس؟

در جلسه امروز امروز مصوباتی در مورد پرداخت بازیکنان داشتیم تا حداقل کف پرداختی را که به بازیکنان داخلی داشتیم به خارجی ها هم پرداخت کنیم. بحث خصوصی سازی مطرح شد و در رابطه با برخی دیون فوری که باید پرداخت می شد، تصمیم گیری شد. 

*آیا در مورد اولتیماتوم AFC به باشگاه های بدهکار هم در جلسه صحبتی شد؟ 

بله به امید خدا در زمان یکی دو ماهه ای که داریم اکثر طلبکارانی که به محاکم قضایی شکایت کرده اند را پرداخت کرده ایم. هنوز رقم دقیق را نمی دانیم ولی پرداخت می کنیم.

*پرسپولیس از استوکس درخواست غرامت کرده. این غرامت چقدر است؟ 

غرامتی که ما درخواست کردیم براساس قرارداد است ولی تصمیم اصلی را فیفا می گیرد که حالا به صورت رای به ما ابلاغ خواهد شد

*بشار رسن چه زمانی وارد ایران خواهد شد؟ 

او به زودی وارد ایران می شود و قرار است دو سوم قراردادش را به او در بدو ورود بدهیم. او حتما می آید و اگر هوایی هم نشود، به صورت زمینی به ایران بازخواهد گشت.

*آیا درست است که آقای هاشمی هنوز قرارداد الحاقیه با کاگزار است را با توجه به اینکه خودش اظهار نظر نمی کند، امضا نکرده است؟ 

اختلاف در هیئت مدیره طبیعی است ولی اختلاف بین اعضا، کذب محض است. در رابطه با بحث امضای الحاقیه، یکی از اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه طبق اساسنامه قرارداد  را امضا می کند. در مصوبه هیئت مدیره هر سه نفر این موضوع را امضا کرده اند.

*آیا چک های شهر خودرو پاس شده است؟ 

در رابطه با رضایت نامه بله وصول شده است. چک های شهر خودرو مشکلی دارد که از بازرسی کل کشور استعلام کردیم که بررسی شود.

*آیا برای دریافت رضایت نامه شکایت کرده اید؟ 

نسبت به اصل قرارداد. مبلغ قرارداد نه؛ در واقع اشکالات فنی. یکی از مسائل این است که صاحبان امضا یعنی مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس در آن زمان امضا نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز