خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان تسویه حساب با پادوانی از سوی باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۲۰۵

باشگاه استقلال تهران زمان تسویه حساب با بازیکن سابق این تیم را مشخص کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کانال رسمی باشگاه استقلال، با پیگیری‌های باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر، سرانجام فیفا موافقت نهایی خود را با پرداخت مطالبات پادوانی از محل درآمدهای باشگاه استقلال اعلام کرد و مبلغ مزبور برای این منظور از طریق فیفا تامین شد.

بر اساس این گزارش، پادوانی که در اسفند ماه سال 97 و در جریان دیدار مقابل فولاد در اهواز از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دید و به طور کامل سلامتی خود را از دست داد، مدت‌های زیادی است پیگیر وصول مطالباتش از باشگاه استقلال می باشد که این اتفاق تاکنون روی نداده است.

با رایزنی‌های متعددی که در یک ماه گذشته از سوی باشگاه استقلال با فیفا صورت گرفت، مبلغ مورد نظر از حساب فیفا آزاد شد تا بعد از طی تشریفات اداری و بانکی به حسابی که پادوانی به باشگاه استقلال اعلام کرده بود منتقل گردد.

بدین ترتیب انتظار می‌رود نهایتا طی 10 روز آینده مبلغ مورد نظر به حساب پادوانی واریز شده تا این بازیکن که از محبوبیت خاصی نزد هواداران استقلال برخوردار است ماه‌ها پس از مصدومیت مطالباتش را وصول کند.

باشگاه استقلال با تقدیر از اخلاق پسندیده پادوانی و شکیبایی وی، آرزو می‌کند او هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز