خبرگزاری کار ایران

اظهارات عجیب درودگر با لحن تند در برنامه رادیویی:

موضوع چِک شرکت شستا اصلا به من مربوط نیست/ ستاد تحریم وزارت ورزش باید پاسخگو باشد!

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۶۳

ئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال نسبت به ماجرای چک شرکت شستا توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش ایلنا، صادق درودگر مسئول اقتصادی فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه تا انتهای الوند در خصوص وضعیت فوتبال بعد از کرونا گفت: من در دوره ای کرونا گرفتم که دوره آزمون و خطا بود. داروهایی به من دادند که الان از پروتکل داروها خارج شده است، الان خداراشکر خوب شدم و ورزش هم می‌کنم. می‌گویند عالم بی عمل نباشید، وقتی می‌گوییم بازی ها برگزار شوند و یک منطقی پشتش هست، باید بگوییم که این به چه معناست. ما در سالن کشتیرانی با تیم فوتسال قدیمی بازی کردیم، 90 درصد پروتکل ها را رعایت کردیم و فقط عکس انداختیم.

او در مورد سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال توضیح داد: در فوتبال ایران هیئت رئیسه زمانی که من کمیته بازاریابی سازمان لیگ بودم، از ما طرحی خواست چون نمایندگان فیفا در ایران بودند و گفتند که کمیته های بازاریابی باید بکی شوند تا در مقابل مشتریان دچار نقص نشود. یک طرحی را آقای ممبینی و همکارانش و یک طرح را ما و یک طرح را هم یکی از دوستان ارائه کردند که الان هم خیلی علیه آقای تاج صحبت می‌کنند. بعد از جلسات، طرحی در هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون به تصویب رسید. دوستان جلساتی را در صداوسیما در خصوص حق پخش داشتند و مذاکراتی هم انجام شد، صداوسیما گفت بروید با جایی که تمام تبلیغات را در دست دارد مذاکره کنید و دست صداوسیما نیست. ما هم این کمیته را ثبت کردیم تا مذاکره انجام شود.

درودگر درباره شفافیت در این سازمان اظهار داشت: درآمدها دقیق به ذی نفع ها اعلام می‌شود. الان باشگاه هایی مثل پیکان، فولاد و یک باشگاه دیگر، گزارش حساب رس در ثبت شرکت ها مشخص شد اما باشگاه ها در سایتشان منتشر نکردند. ما حتما باید به ذی نفع ها پاسخ بدهیم، ما سال گذشته باشگاه ها را دعوت کردیم و تشریف آوردند. وظیفه سازمان اقتصادی درآمدزایی است و هیئت رئیسه باید تصمیم بگیرد که بخش مالی اگر لازم است، آن را منتشر کند. من جزو کسانی هستم که دلم می‌خواهد تمام قراردادها روی سایت منتشر شود. شفافیت این است که قرارداد با یک اپراتور را درصدهایش مشخص شوند یا تبلیغات محیطی؛ نظارت و ارزیابی سازمان بازرسی، مجمع و حراست فدراسیون فوتبال.

وی در پایان در مورد از سرگیری لیگ برتر هم گفت: 12 کشور در نقاط مختف جهان اعلام کردند که لیگ برگزار می‌شود. موضوع اصلا لیگ نیست و موضوع زندگی است، حیات باید در جامعه جاری شود. الان ویروس تضعیف شده و نقش و اعتباری که قبلا داشته را دیگر ندارد. قاعدتا باید زندگی جاری شود و ما باید در کنار کرونا زندگی کنیم. فوتبال یک مسئولیت اجتماعی دارد، کارگرانی که با 2 میلیون حقوق زندگی می‌کنند، سرکارشان هستند. جامعه فوتبال می‌گوید دلش برای فوتبال تنگ شده، آقای حمیداوی درست گفت که فوتبال صنعت است اما بازیکنان را اگر از فوتبال جدا کنیم افسرده می‌شوند.

حجم فایل صوتی: ۴.۸۷M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۵:۱۹ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز