خبرگزاری کار ایران

اتفاق جدیدی که کرونا در فوتبال رقم زد؛

جشن قهرمانی سالزبورگ با فاصله‌ اجتماعی (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۶۱

جشن قهرمانی سالزبورگ در جام حذفی اتریش با شرایط متفاوتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم سالزبورگ اتریش توانست در جام حذفی فوتبال این کشور به عنوان قهرمانی دست یابد.

سالزبورگ در فینال جام حذفی اتریش توانست با نتیجه پرگل ۵ بر صفر لوستناو را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، زیرا فصل بعد از توقف ویروس کرونا در روز جمعه از سر گرفته شد.

در مسابقه‌ای که بدون تماشاگر در ورزشگاه وورتراشی انجام شد، تیم سالزبورگ با دو گل سریع در نیمه اول کنترل مسابقه را به دست آوردند. دومنیک ژوبوژلای در دقیقه ۱۹ توانست سالزبورگ را از یک ضربه آزاد پیش بیندازد و دومنیک استامبرگر دو دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رساند تا شانس لوستناو برای بازگشت به مسابقه کمرنگ‌تر شود. 

نوح اوکافور از ضربه شروع مجدد استفاده کرد تا در دقیقه ۵۳ گل سوم را به ثمر برساند، مجید آشیمرو در دقیقه ۶۵ از لبه محوطه جریمه در دقیقه ۶۵ گل چهارم را به ثمر رساند و سکو کوتیا زننده آخرین گل این دیدار بود تا سالزبورگ قاطعانه این بازی را به سود خود پایان ببرد و قهرمان شود. 

این هفتمین بار است که سالزبورگ در این رقابت‌ها قهرمان شده است که همه آن‌ها در ۹ فصل گذشته بوده است. فصل رقابت‌های لیگ اتریش قرار است روز سه‌شنبه آغاز شود.

در جشن قهرمانی این تیم همانطور که در تصاویر می‌بینید فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل کنترل ویروس کرونا انجام شد و تصاویری به ثبت رسید که با سایر جشن‌های قهرمانی که تا کنون دیده‌ایم متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز