خبرگزاری کار ایران

امیر آبادی: پرسپولیسی‌ها از قهرمانی مطمئن نباشند/ با این برنامه‌ریزی بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۲۶۳

مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید شاگردان مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند.

به گزارش ایلنا،مهدی امیر آبادی، مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید این تیم با وجود وقفه در مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاگردان فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند و نباید از قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود.

نظر شما درباره شروع مجدد مسابقات چیست؟

به‌هرحال مسئولان سازمان لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها، تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفتند، ولی به اعتقاد من شروع مسابقات لیگ ریسک بزرگی است. مسئولان می‌توانستند با کمی صبر مسابقات را در زمان بهتری شروع کنند.

فکر می‌کنید شرایط برای ادامه مسابقات فراهم است؟

خیر، الان شرایط جامعه خوب نیست. البته درست است که اکثر کسب و کار‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، ولی هنوز به طور کامل ویروس کرونا کنترل نشده و ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شویم، چون هر چقدر هم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند باز هم در تمرینات و مسابقات بازیکنان با هم در تماس مستقیم هستند و این موضوع می‌تواند شرایط را برای همه سخت‌تر کند.

این شکل برنامه‌ریزی خطر مصدومیت بازیکن را بیشتر نمی‌کند؟

در هر صورت تیم‌ها حدود سه ماه است که تمرینات گروهی را تعطیل کردند و بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. فشردگی مسابقات هم قطعاً شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کند و بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد. امیدوارم مسابقات به خوبی انجام شود و بازیکنان کمتری هم مصدوم شوند.

فکر می‌کنید استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟

استقلال نباید از قهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و تیم‌ها در هفته‌های پایانی یقه این تیم را خواهند گرفت. فرهاد مجیدی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه یک بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند می‌توانند اختلاف‌شان با صدر جدول را جبران کنند. البته غیر از استقلال تیم‌های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند و نمی‌توانیم به طور قطعی از قهرمانی تیمی صحبت کنیم. در جام حذفی هم علی‌رغم بازی سختی که استقلال مقابل سپاهان دارد، این تیم شانس خوبی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز