خبرگزاری کار ایران

رای ۴ میلیونی شکسته می‌‎شود؟

جلسه 6 ساعته قدوس و قاضیان CAS

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۲۴

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته برای 6 ساعت متوالی پاسخگوی سوالات دادگاه حکمیت ورزش بود.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس، بازیکن ملی پوش ایرانی تیم استروشند روز دوشنبه از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه دادگاه داوری ورزش شرکت کرد. در این جلسه که نزدیک به 6 ساعت به طول انجامید، قدوس درخصوص پرونده شکایت باشگاه اوئسکا از این بازیکن توضیحاتش را ارائه کرد.

سایت سوئدی aftonbladet در این رابطه نوشت:" در جریان دادرسی این مهاجم 26 ساله بخش‌هایی از صحبت هایش نسبت به دادگاه قبلی در فیفا تغییرداد به طوری که او و باشگاه استروشند اکنون امیدوارند این بتوانند جریمه 4 میلیون یورویی فیفا را لغو کنند."

قدوس که گفته می شود بعد از عقد قرارداد با اوئسکا به ملبغ سه میلیون یورو، سپس با آمیان با 4 میلیون یورو قراردادبسته است معتقد است در این پرونده تقلب شده و به همین دلیل پرونده را به CAS برد و دادگاه روز دوشنبه صحبت‌هایش را شنید.

قدوس در دادگاه قبلی گفته بود که در این سفر تنها برادرش را به همراه داشته اما در آخرین دادگاه او گفته است که یک نماینده اسپانیایی به نام کوئیک پنیا نیز در آنجا بوده است. دانیل کیندبرگ رئیس پیشین باشگاه استروشند در این رابطه می گوید:" آنچه اکنون سامان در دادگاه داوری ورزش در مورد اوئسکا و پنیا گفته کاملا مطابق چیزی که است که قبلا گفته‌ام."

اکنون سامان قدوس و استروشند تا شانزدهم ژوئن فرصت دارند تا اظهارات تکمیلی خود را در زمینه این پرونده به دادگاه ارائه کنند و منتظر اعلام رای نهایی باشند. از طرف دیگر وکیل باشگاه اوئسکا، پدرو کامارو، توضیح داده که آن ها منتظر تصمیم CAS برای ارزیابی در این زمینه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز