خبرگزاری کار ایران

کرونا علیه فولاد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۰۱

پس از مثبت شدن تست کرونا چند تن از اعضای باشگاه فولاد خوزستان ادامه رقابت‌ها برای این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، پس از پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با دستور ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان، کلیه رویدادهای ورزشی از جمله ورزش مخاطب پسند فوتبال لغو شد.

در این بین اما بیشتر تیم‌ها مجبور شدند به ناچار تمریناتشان را به صورت انفرادی و در خانه پیگیری کنند تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نشوند.

تیم فولاد خوزستان که در نیم فصل دوم با خریدهای خود، علاوه بر کسب نتایج خیره کننده‌ توانسته بود تا رده ششم جدول بالا برود، خود را بعنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی مطرح کند نیز تحت الشعاع این ویروس از تمرینات گروهی محروم شد.

فولادی ها سه بازی متوالی خود را با برد پشت سر گذاشته و رقیب جدی برای تیم های بالانشین جدول بودند که شیوع بیماری کرونا در کشور موجب شد تا درخشش بازیکنان این تیم متوقف شده و تمرینات گروهی سرخپوشان اهوازی به یکباره تعطیل شود.

اما پس از اعلام دوباره زمان شروع تمرینات لیگ برتر شاگردان جواد نکونام و تمامی اعضای کادر این باشگاه صبح روز پنجشنبه یکم خرداد مورد تست پزشکی کرونا قرار گرفتند تا بتوانند به اولین تمرین گروهی‌شان بپردازند.

پس از پنج روز از اولین تست باشگاه فولاد در بیانیه‌ای بلند بالا رسما اعلام کرد جواب آزمایش کرونا پنج تن از اعضای این تیم که سه نفر از آنها "کادر فنی" و دو نفر دیگر "از بین بازیکنان" بودند مثبت شده است.

بدون شک این خبر شوک ناگهانی برای مسئولین باشگاه فولاد و تمامی هواداران فوتبال محسوب می‌شود چرا که قرار بود اولین بازی لیگ برتر بعد از کرونا بین تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در 29 خرداد ماه برگزار شود که با این شرایط ممکن است با تاخیر مواجه شده و حتی لغو شود.

چرا که پیش از این مسئولین سازمان لیگ اعلام کرده بودند در صورت مثبت شدن تست کرونا یکی از بازیکنان فوتبال کلی رقابت‌ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز