خبرگزاری کار ایران

کرونا کار گل‌گهر را سخت تر کرد!

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۸۸

پس از مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای باشگاه گل‌گهر سیرجان ادامه رقابت‌های لیگ برای این تیم سخت تر از قبل شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شیوع اپیدمی کرونا و محدودیت‌هایی که این ویروس به لحاظ بهداشتی برای جوامع مختلف از جمله بازیکنان فوتبال ایجاد کرد باعث شد اکثر تیم‌ها تا زمان بهتر شدن شرایط تمریناتشان را با برنامه مشخص و به صورت انفرادی انجام دهند.

گل‌گهری‌ها که تمریناتشان را در شرایط قرنطینه به صورت مجازی انجام میدادند توانستند در نیم فصل دوم پس از هفته‌ها ناکامی علاوه بر پیروزی مقابل ماشین سازی در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر شاگردان مجیدی را نیز در خانه مغلوب کنند. ولی شیوع این ویروس روند رو به رشد آنها متوقف کرد تا شاگردان جلالی با کسب رده سیزدهم جدول همچنان در خطر سقوط قرار داشته باشند.

پس از اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز ورزش‌های گروهی را صادر کرد، سازمان لیگ فوتبال ایران نیز به باشگاه‌های لیگ برتری اجازه تمرینات گروهی را داد، باشگاه‌ گل‌گهر بر اساس پروتکل‌های اعلام شده اولین تمرین گروهی‌اش را صبح جمعه دوم خرداد ماه در گروه های سه نفره و با حداکثر فاصله پشت سر گذاشت.

بر همین اساس نماینده فوتبال سیرجان پس از انجام تست‌‌های کرونا روی تمامی اعضای این تیم در بیانیه‌ای اعلام کرد جواب آزمایش تعدادی از بازیکنان و کادر این تیم مثبت شده است. مرحله دوم این تست نیز روز سه شنبه ششم خرداد ماه انجام شد که گفته می‌شود جواب قطعی آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

گرچه بازیکنانی که تست‌هایشان مثبت شده همگی در سلامت کامل به سر میبرند و هیچگونه علائم خاصی ندارند، جواب آزمایش ریه‌های آن‌ها هم سالم بوده ولی به این دلیل که گل‌گهر تیم نوپایی در لیگ برتر محسوب می‌شود، به تازگی توانسته بود در دیدارهای اخیرش روند صعودی را طی کند و کمی از شرایط بحرانی فاصله بگیرد این اتفاق ادامه لیگ را برای آنها سخت‌تر از قبل خواهد کرد چرا که ممکن است ادامه تمرینات آنها با تاخیر مواجه شده حتی لغو شود که چنین اتفاقی تماما به ضرر سیرجانی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز