خبرگزاری کار ایران

پیش بازی: درکلاسیکر کرونایی؛ بایرن در لانه زنبورها

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۹۲

بایرن مونیخ از ساعت 21 امشب در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف دورتموند خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در سومین هفته از مسابقات بوندسلیگا در ایام کرونا، امشب دیدار حساسی برگزار خواهد شد چراکه بایرن مونیخ باید در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک مقابل دورتموند صف آرایی کند. هر دو تیم در دو مسابقه گذشته خود به 6 امتیاز کامل دست پیدا کرده‌اند و اکنون تنها 4 امتیاز بین آنها در صدر جدول رده بندی فاصله وجود دارد.

دورتموند در بازگشت به مسابقات لالیگا طی دو مسابقه شالکه را با نتیجه 4 بر صفر و وردربرمن را هم با دو گل پشت سر گذاشته است. در واقع تیم لوسیان فاوره در شش بازی اخیر بوندس لیگا در آخرین دیدار خود با شروع فوریه، به پیروزی رسیده است در حالیکه آنها مقابل چهار تیم بالای جدول بوندسلیگا تا به امروز تنها یک شکست را پذیرفته‌اند. 

زنبورها از فصل 12-2011 موفق به کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا نشده‌اند اما برتری در این مسابقه پیام محکمی را ارسال خواهد کرد. در واقع، فاصله از رده اول تا دوم چهار امتیاز است، به این معنی که سه امتیاز برای تیم میزبان می‌تواند آنها را در فاصله بسیار نزدیک با رقیب خود در مسیر قهرمانی قرار دهد.

دورتموند در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که با در اختیار داشتن ارلینگ برات هالند می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند. این بازیکن 19 ساله از زمان پیوستن به زنبورها از ردبول سالزبورگ طی 10 بازی رسمی در بوندسلیگا 10 گل به ثمر رسانده است و آخرین گل او در جریان برتری 4 بر صفر مقابل شالکه به ثمر رسید.

شکی در این نیست که رویارویی یکی از بهترین خط حمله‌های فوتبال اروپا برابر بایرن مونیخ جذاب و دیدنی است اما آنها طی دو بازی گذشته مقابل باوارایی‌ها با نتایج 4 بر صفر و 5 بر صفر شکست خورده‌اند. بایرن در واقع در پنج دیدار از شش دیدار اخیر بوندسلیگایی بین دو طرف به پیروزی رسیده است، اگرچه آخرین میزبانی که با برتری دورتموند همراه بود به نوامبر 2018 مربوط می‌شود که آنها توانستند با نتیجه سه بر دو رقیب خود را بدرقه کنند.

در برابر دورتموند، مدعی قهرمانی در بوندسلیگا هم یک خط حمله رویایی دارد. با در اختیار داشتن رابرت لواندوفسکی که این فصل در تمامی رقابت‌ها 41 گل به ثمر رسانده است، هیچ دروازه‌بانی مقابل بایرن مونیخ خیال آسوده‌ای نخواهد داشت. این بازیکن 31 ساله از زمان شروع مجدد مسابقات دو گل به ثمر رسانده است و شانس اصلی گلزنی در بازی امشب خواهد بود.

بایرن پیش از اینکه در خانه آینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر دو شکست بدهد در بازگشت به بوندسلیگا دو بر صفر یونیون برلین را از پیش رو برداشته بود. بایرن این فصل طی 27 بازی 80 گل به ثمر رسانده است؛ 6 گل بیشتر از دورتموند. آنها در حال حاضر طی 6 بازی متوالی به پیروزی دست پیدا کرده‌اند.

ترکیب احتمالی

دورتموند

بورکی، پیشچک، هوملس، آکانجی، حکیمی، جان، براندت، گوئریرو، سانچو، هالند، هازارد

بایرن مونیخ

نویر، پاوارد، بواتنگ، آلبا، دیویس، کیمیش، گورتزکا، گنبری، مولر، کومان، لواندوفسکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز