خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به بلژیک سفر نکنم/ تیم‌ها نقشه کشیدند لیگ برگزار نشود و مطمئن باشید لغو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۹۶

گلر پرسپولیس در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر و واکنش سایر تیم‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در خصوص شروع مجدد تمرینات گروهی و شرایط پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات به شکل عالی شروع شده و فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که این چنین نظم بالا و امکاناتی در اختیار داریم و رفته رفته این موضوع بهتر هم می‌شود و قدم به قدم جلو می‌رویم تا به شرایط آرمانی برسیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی برای حضور در آنتروپ از ایران خارج می‌شود هم گفت: در مورد زمان پیوستنم به تیم آنتروپ هم باید بگویم منتظر باز شدن پرواز‌ها هستم تا باشگاه برایم بلیت بگیرد و به این تیم اضافه شوم. این اتفاق ممکن است 20 یا 29 خرداد رخ دهد و هنوز چیزی معلوم نیست. دوست دارم این اتفاق هرچه دیرتر بیافتد و بشود تا پایان فصل کنار پرسپولیس باشم و با کسب قهرمانی در این فصل از این تیم جدا شوم.

گلر پرسپولیس با اشاره به تهدید 4 باشگاه به انصراف از لیگ برتر هم توضیح داد: الان 4 تیم انصراف داده‌اند و مطمئن باشید به 8-9 تیم خواهند رسید ولی آنها مثل این 4 تیم عجله نمی‌کنند. تیم‌ها می‌گویند بازیکنان ما کرونا ندارند چون الان اگر داشته باشند وقت برای قرنطینه هست و می‌گذارند 28 خرداد می‌گویند کرونا داریم که فرصت برای قرنطینه 2 هفته‌ای نباشد و مجبور باشند بازی‌ها را عقب بیاندازند و نقشه‌شان این است. شک نکنید در آستانه شروع بازی‌ها تست آنها مثبت خواهد شد و با این تفاسییر لیگ برتر لغو می‌شود و برگزار نخواهد شد.

بیرانوند در مورد وضعیت دروازه پرسپولیس بعد از خودش هم گفت: قبلاً هم توضیح دادم که دوست خوبم رادو لیاقت این را دارد که گلر شماره یک پرسپولیس شود و اگر قرار است فصل بعد بازی‌ها برگزار شود این حق رادو است که گلر شماره یک باشد و برایش آرزوهای خوب دارم و اتفاقات خوبی دوست دارم در موردش رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز