خبرگزاری کار ایران

نفت آبادان هم به جمع مخالفان ادامه لیگ اضافه شد

مسابقات لیگ نباید برگزار شود / منتظر جواب تست کرونای بازیکنان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۳۸

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد این باشگاه همچنان مخالف برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدیران باشگاه‌های شهرخودرو مشهد، تراکتور، ماشین‌سازی و نساجی مازندران روز گذشته در نامه‌ای دو صفحه‌ای خطاب به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند تا با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا، نسبت به برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم تجدید نظر به عمل بیاید یا در غیر این صورت این چهار تیم از حضور در این مسابقات انصراف خواهند داد.

پیش از این چهار باشگاه، باشگاه صنعت نفت آبادان که با مشکلات مالی متعددی نیز دست و پنجه نرم می‌کند، طی نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده بود در حالیکه تضمینی وجود ندارد هیچ یک از بازیکنان، کارکنان باشگاه‌ها و عوامل مربوط به برگزاری مسابقات به این ویروس مبتلا نشوند، شروع مجدد مسابقات خطرناک است.

حسن نصراصفهانی، رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به این سوال که امکان دارد صنعت نفت به جمع چهار باشگاه لیگ برتری جهت عدم برگزاری مسابقات بپیوندد، اظهار داشت: ما چند هفته پیش نامه‌ای رسمی ارسال کردیم و مشکلات را به سازمان لیگ گفتیم. روز گذشته هم بازیکنان ما تست کرونا دادند و اکنون منتظر پاسخ آن هستیم. 

او ادامه داد: باید ببینیم که وضعیت به چه صورت است اما مشکلات همچنان پابرجاست. درخواست مابه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان پابرجاست و اعتقاد داریم که باید بررسی دقیق‌تری انجام شود و فعلا مسابقات لیگ نباید برگزار شود. در حال حاضر خوزستان و آبادان جزو مناظق پرخطر بر اثر شیوع کرونا هستند و منتظریم تا تجدید نظری صورت بگیرد. به هر حال ما منتظر جواب تست کرونا هستیم تا در این باره به همراه سایر اعضای هیات مدیره دقیق‌تر تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز