خبرگزاری کار ایران

عوامل تیم برای تامین مخارجشان کارگری می‌کنند

بنگر: چطور می‌شود پول باشد ولی هزینه نکنند تا پارس سقوط کند؟/ آقایان با وعده‌هایشان فقط هواداران را فریب می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۲۶۲

مربی پارس جم در مورد اتفاقات این باشگاه و مشکلات مالی دست به افشاگری زد.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر، مربی پارس جم و دستیار هومن افاضلی که اولین تجربه مربیگری خودش را در این تیم سپری می‌کند در خصوص مشکلات باشگاه اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ایران بخاطر دولتی بودن و اینکه در اولویت مسئولان قرار ندارد، به صورت آماتور اداره می شود و پارس جنوبی جم هم از این قائده مستثنی نیست. از طرفی یک مسئله در این باشگاه برای من جای تعجب دارد، من در باشگاه‌های بزرگی بازی کرده‌ام و همواره مشکلات مالی وجود داشته و همه ما فوتبالی ها چنین مسئله‌ای را درک و لمس کرده و می‌کنیم اما تا به حال ندیده بودم در مجموعه پول باشد اما به تیم تزریق نشود تا پارس جنوبی سقوط کند!

وی با اشاره به سوءمدیریت درپارس جنوبی گفت: خیلی‌ها در استان بوشهر و حتی در فارس نگران و پیگیر این تیم هستند به طوری که انگار سال‌هاست پارس جنوبی در فوتبال ایران ریشه دوانده و جزو تیم‌های قدمت‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود. در خود جم تنها دلخوشی مردم این شهر و شهرهای اطرافش که هیچ تفریح خاصی ندارند همین فوتبال است ولی آقایان فقط به هوادار دروغ می گویند تا اشتباهات و ضعف مدیریتی شان را پشت شعار های الکی پنهان کنند. شاید چند صباحی بیشتر بمانند؛ آخر مگر می شود پنج میلیارد به اسم باشگاه در حساب تربیت بدنی استان باشد و مشکلی برای پرداخت آن به باشگاه نداشته باشند بعد طی دوماه اخیر هیچ اقدامی صورت نگیرد؟ ماساژور و تدارکات تیم متاسفانه برای خرج زندگیش کارگری می‌کند. به خدا اینکارها در شأن پارس جنوبی و هوادارانش نیست که یک بازیکن خارجی هر روز به عالم و آدم زنگ بزند که به من کمک کنید یا مصاحبه کند، یعنی نماینده خطه‌ای که خرج سه تا کشور را می‌دهد پول عمل و هزینه‌های بازیکن خارجی که پایش را برای این تیم داده است را ندارد؟!

مربی پارس جم درخصوص عدم برگزاری اردوی این تیم گفت: واقعیتش من قصد نداشتم مصاحبه کنم و از آقای افاضلی یاد گرفتم در بحث مربیگری برخلاف دورانی که بازی می‌کردم صبورتر باشم و نمی‌دانم چرا مربی مثل ایشان که تلاش شبانه روزی برای پیشرفت تیمش انجام می‌دهد و سالم کار می‌کند باید چنین مسائلی  برایش بوجود بیاورند ، من هم اگر سکوت می‌کردم خیانت در حق مردم جم بود چون همه ما به این نتیجه رسیدیم آقایون سناریوی سقوط پارس جم را نوشته‌اند چرا که نمی‌شود پول در حساب باشگاه باشد و بعد مدیرعامل بلیط تهیه نکند، بدهی محل تمرین تهران را ندهد، چک کمیته تعیین وضعیت را ندهد، پول جراحی مگنو راندهد، مذاکره و توافق با هتل یزدان را انجام ندهد و خیلی کارهای دیگر، آنهم در شرایطی سرمربی و مدیر تیم آقای چراغی برنامه آماده سازی را بیست روز پیش اعلام کرده بودند، آقای افاضلی درهمین مدت جلسه‌های فنی با کادر گذاشتند و تمرینات سایبری خوبی را با تمام کم و کاستی هایی که داشتیم انجام دادیم؛ تنها این واقعیت را میدانم که لیاقت مردم جم بیشتر از اینهاست و نباید بگذارند یکسری از آقایان با دروغ هایشان آنها را بازی بدهند و این دلخوشی را از آنها بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز