خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با تصمیمی که گرفتند جان یک نفر هم به خطر نیفتد

رمضانی: یک درصد هم برای تلاش استقلال بابت قهرمانی شک نکنید

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۶۷۴

سرپرست باشگاه استقلال نگران سلامتی بازیکنان این تیم در شروع مجدد تمرینات تیم‌های لیگ برتری است.

به گزارش ایلنا، سعید رمضانی، سرپرست باشگاه استقلال تهران می‌گوید در شرایطی که مشخص نیست بازیکنان از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند یا خیر، برگزاری مجدد مسابقات اخلاقی نیست. 

مشخص است که با شروع مسابقات مخالف هستید؟

به طور طبیعی واضح است که ما به عنوان یک باشگاه نمی‌توانیم نظری بدهیم اما امیدواریم روی تصمیمی‌‌ که گرفته می‌شود تمامی جوانب را بسنجد تا حتی جان یک نفر را هم به خطر نیندازد. نظر باشگاه استقلال از ابتدا همین بوده است. ما باید نگاهی به زیرساخت‌های فوتبال خودمان هم بیندازیم و نمی‌شود که همیشه با کشورهای دیگر مقایسه شویم. اگر مشکلی نیست چرا باید مخالفت کنیم؛ اما در حال حاضر شرایط جامعه نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا در ایران همچنان مانند سایر نقاط جهان خطرناک است.

شما از قهرمانی دوباره پرسپولیس ناراحت می‌شوید؟

حالا که نباید درباره قهرمان یا تیم‌های دیگر صحبت کرد. الان اصل فوتبال مهم است که با شیوع کرونا به مشکل بزرگی خورده است. برای چندمین بار می‌گویم که فوتبال از جان انسان‌ها که مهم نیست. مشخصا هیچ تیمی دوست ندارد که بازیکنانش را از دست بدهد تا جام بگیرد. اینگونه مسائل دور از شان و شخصیت و انسانیت است که بخواهیم جان انسان‌ها را فدای فوتبال کنیم. فعلا ما هم با شرایط پیش می‌‌رویم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

به نظر شما می‌توان مسابقات را بدون خطر برگزار کرد؟

مشخصا تمام فوتبالی‌ها دلتنگ فوتبال هستند؛ فعلا که به ما اجازه داده‌اند تمرین کنیم. الان هم درحال فراهم کردن شرایط تمرینات هستیم. طبق صحبت‌هایی که شده از سوم خرداد اجازه تمرینات را داریم و برهمین اساس به بازیکنان ازجمله بازیکنان خارجی مثل دیاباته و میلیچ آماده‌باش اولیه را اعلام کرده‌ایم و در این بین مکاتبات لازم انجام شده تا شرایط آنها هم مهیا شود و بتوانیم این دو بازیکن را به‌زودی برگردانیم.

سه هفته تمرین برای آماده سازی کافی است؟

نمی‌توانم دقیق بگویم اما بعید می‌دانم کافی باشد. فکر می‌کنم حداقل شش هفته زمان لازم بود تا بازیکنان کامل آماده شوند. اما قطع به‌یقین مسئولان هم موارد دیگر را لحاظ کرده‌اند و یک‌سری شرایط را دیده‌اند و حتما مجبورند که این اتفاق بیفتد، در غیر این‌صورت خود تصمیم‌گیرندگان هم این شرایط را می‌‌دانند.

اگر لیگ ادامه پیدا کند استقلال شانس قهرمانی دارد؟

قطع به‌یقین برای موفقیت تلاش‌مان را می‌‌کنیم و روی این موضوع یک‌درصد هم شک نکنید. تمام تلاش بازیکنان و باشگاه این است که استقلال موفق باشد و اگر بتوانیم به این مسیر نزدیک شویم تمام سعی‌مان را خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز