خبرگزاری کار ایران

خلیل‌زاده: با پلی استیشن هم پرسپولیس قهرمان می‌شود/ برای پوکر قهرمانی لحظه شماری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۷۳

مدافع پرسپولیس از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه تراکتور استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس که برای تست کرونا به کلینیک باشگاه رفته بود، در این مورد به خبرنگاران گفت: چیز خاصی نبود. تست کرونا بود. خدا رو شکر همه بازیکنان سالم هستند. امیدوارم مردم هم خوب باشند و از بازی ها لذت ببرند.

خلیل زاده با کری خوانی در رابطه با مهارتش در بازی های کامپیوتری گفت: خب این بازی ها را هم برگزار کنند. مشکلی ندارند. پلی استیشن بگذارند. با پلی استیشن هم پرسپولیس قهرمان می شود. در این بازی ها هم جام می دهند.

مدافع میانی پرسپولیس در رابطه با روزهای قرنطینه و بدون فوتبال در ایران و جهان بیان کرد: خیلی خیلی سخت گذشت. عجیب بود. حوصله مان سر رفته بود. همینطور که جامعه به فوتبال بازگشته،  امیدوارم فوتبال هم  شروع شود و مردم لذت ببرند.

خلیل زاده سپس در مورد اظهارنظر سایر تیم ها برای ادامه لیگ اضافه کرد: تیم های دیگر هم جای ما بودند، می خواستند لیگ ادامه پیدا کند. اول از همه سلامتی برای ما مهم است. وقتی همه به سر کار بازگشته اند، ما هم باید کارمان را انجام دهیم. درآمد ما از فوتبال است. باید منطقی حرف زد؛ اگر تیم های دیگر هم جای ما بودند، می خواستند لیگ ادامه پیدا کند. البته قهرمانی ما مسجل نیست. 9 بازی مانده و شرایط سختی دارد. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم و پوکر قهرمانی کنیم.

مدافع شمالی پرسپولیس در رابطه با پوکر قهرمانی که بدون حضور هواداران خواهد بود، افزود: ما صد در صد دلمان برای ورزشگاه آزادی و هوادارانمان تنگ شده است. ما هر جا باشیم برای دل هوادارنمان بازی می کنیم. دل هواداران برای ما می تپد و دل ما برای آنها. حالا هر جایی.

سوال بعدی از خلیل زاده در رابطه با جدایی اش در انتهای فصل بود که او گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم. همانطوری که بازیکنان خارجی 500 هزار دلار می گیرند، ما هم انتظار داریم. قرارداد ما 100 هزار دلار است ولی می گوئیم همین را سر موقع به ما بدهیم. زمانی به ما پول می دهند که ارزش پول پائین آمده. ما چیزی نمی خواهیم که. انتظار خوش رفتاری داریم. در مورد همه تیم ها صحبت می کنم. همه بازیکنان زن و بچه دارند. ما که نمی توانیم با تبلیغات زندگی کنیم. پراید شده 100 میلیون؛ یک ماشین معمولی شده 2 میلیارد؛ و قرارداد بازیکن 3 میلیارد است و بعد می گویند قرارداد سه میلیاردی. وضعیت جامعه طوری شده که یک فرد عادی نمی تواند با 15 میلیون زندگی عادی داشته باشد.

سوال آخر از خلیل زاده در رابطه با دریافتی از محل چک 7 میلیاردی کاگزار بود که او گفت: امروز 10 درصد به حساب بازیکنان آمده است و به 65 درصد رسیده ایم. البته بخشی از این درصد به فدراسیون داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز