خبرگزاری کار ایران

فرصت شکایت به CAS در حال پایان؛

سپاهان رای 3-0 بازی با پرسپولیس با پذیرفت؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۹۳

باشگاه سپاهان هنوز اقدامی برای ارجاع پرونده بازی با پرسپولیس به دادگاه حکمیت ورزش انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بیش از دو ماه از دیدار برگزار نشده و پر حرف و حدیث سپاهان - پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت کمیته انضباطی با بررسی پرونده این دیدار رای به برتری 3-0 سرخپوشان داده و پس از آن کمیته استیناف هم این حکم را تایید کرد.

پس از این ماجرا بود که قضیه ارجاع پرونده از سوی سپاهانی‌ها به دادگاه CAS مطرح شد تا آخرین مرحله اعتراض طلایی‌پوشان نسبت به نتیجه این بازی صورت بگیرد و جلسات متعددی هم در این خصوص گذاشته شد که خروجی مشخصی نداشت.

طبق قانون باشگاه سپاهان 20 روز کاری پس از دریافت حکم کمیته استیناف فرصت دارد تا در صورت صلاحدید پرونده را برای رسیدگی به دادگاهی بلندمرتبه تر یعنی دادگاه عالی ورزش CAS ارسال کند.

حکم کمیته استیناف در تاریخ 8 اردیبهشت ماه اعلام شد و احتمالا یک روز بعد به باشگاه سپاهان ابلاغ شده است؛ با این وصف یعنی تا امروز که 31 ام اردیبهشت ماه سال 1399 را پشت سر می گذاریم، 21 روز از ابلاغ رای سپری شده است و با توجه به بندِ قانون که تنها روزهای کاری را در نظر می گیرد، مدیران باشگاه سپاهان تنها چند روز دیگر برای بررسی این موضوع در اختیار دارند.

به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان حکم کمیته انضباطی و استیناف را پذیرفته و از همین جهت است که تا کنون اقدامی به ارجاع پرونده به CAS نداشته است و اگر طی روزهای آتی چنین اتفاقی رخ ندهد دیگر باید نتیجه اعلام شده را قطعی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز