خبرگزاری کار ایران

رای یکی از اعضای فوتبال قم تقلبی از آب درآمد!

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۲۸

مالک تیم باشگاه سوهان محمد ادعا می‌کند یکی از اعضایی که در مجمع هیات فوتبال قم حضور و حق رای داشته است از نظر قانونی نماینده باشگاه سوهان محمد نیست پس رای او وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌و‌گو؛ برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع برکناری و تهدید اعضای منتقد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و بررسی مسئله برکناری کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم در ارتباط تلفنی با سید محمد طباطبایی، رئیس هیئت مدیره و مالک تیم باشگاه سوهان محمد روانه آنتن شد .

سید محمد طباطبایی در ابتدا به حضور غیرقانونی " محمد حمید آبکار " در مجمع فوق العاده هیات فوتبال اشاره کرد و گفت : سال گذشته طی نامه ای " آقای آبکار " به عنوان نماینده باشگاه برای عضویت در مجمع معرفی شدند اما در سال جدید نامه ای منتشر کردیم و در آن به صراحت عنوان کردیم " آقای آبکار " مسئولیت ندارند و خود من در مجمع شرکت خواهم کرد ؛ به معنای دیگر بنده به صورت رسمی و علنی آقای آبکار را از مسئولیتش در مجمع برکنار کردم.

در این میان مجری برنامه " ورزش بدون ویرایش " رادیو گفت و گو نامه ای بدون شماره که در تاریخ ۱۸/۰۲/۹۹ از طرف باشگاه سوهان محمد خطاب به ریاست مجمع فوتبال استان قم منتشر شده بود را قرائت کرد . در این نامه آقای " محمد حمید آبکار " از تاریخ ۱۸ اردیبهشت به مدت دو سال به عنوان نماینده تام الاختیار باشگاه سوهان محمد برای شرکت در مجامع فوتبال استان قم معرفی شده بود که امضای آقای " مرتضی اسماعیلی " به عنوان مدیرعامل پای آن دیده می شود .

مالک تیم باشگاه سوهان محمد تاکید کرد : آقای اسماعیلی به عنوان مدیر عامل حدود ۱۰ ماه است که اصلا در قم حضور ندارند و دسترسی برای امضا ندارند بنابراین امضایی که در پایان نامه وجود دارد امضای ایشان نیست و در واقع متعلق به آقای " بشیری پور " نایب رئیس من است . البته آقای " بشیری پور " حق امضا ندارند.

طباطبایی در واکنش به اننقاد مجری که امضای آقای بشیری از طرف نبوده و جعل محسوب می شود ، عنوان کرد : خیر این کار از روی عمد نبوده است . ایشان اطلاعات و شناخت کاملی نسبت به مسائل و جزئیات فوتبال ندارد و تصور می کرده این جلسه یک مجمع ساده است و می تواند به جای آقای اسماعیلی امضا کند .

وی تصریح کرد : پس ازآنکه ما اطلاع پیدا کردیم این مجمع به چه منظور برگزار می شود و با دیگر مجامع متفاوت است ، بلافاصله پس از ارسال این نامه ، هم به فدراسیون و هم به هیات فوتبال در خصوص مشکل امضای نامه توضیح کتبی داده ام .

بنابر گفته های محمد طباطبایی حضور " محمد حمید آبکار " به عنوان نماینده باشگاه سوهان محمد در مجمع فوق العاده هیئت استان قانونی نیست و از این رو برکناری کریم بهرامی از ریاست هیات فوتبال استان قم با رای "آبکار" که به عنوان یکی از اعضا در جلسه حضور و حق رای داشته نیز خود به خود زیر سوال خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز