خبرگزاری کار ایران

رمضانی: سعی می‌کنیم میلیچ و دیاباته به تمرینات برسند / فردا و پس فردا از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۶۲۳

سرپرست تیم استقلال گفت: اصلا بحث قهرمانی و این حرف‌ها نیست، فقط مهم این است که اگر وارد تمرینات و بازی‌ها شدیم بعدها دچار پشیمانی نشویم.

به گزارش ایلنا، سعید رمضانی، سرپرست استقلال درباره زمان بازگشت تیم‌های لیگ برتری به تمرینات گفت: بحث اصلی ما در این مدت این بوده که سلامت بازیکنان و کادر فنی و گروهی که قرار است مسابقات را برگزار کنند در نظر بگیریم. هیچکس مخالف برگزاری بازی‌ها نبوده اما برای انجام مسابقه فوتبال یک سری شرایط باید در نظر گرفته شود. مثلا ساعت 11 شب اعلام می‌شود قرار است 3 روز دیگر تمرینات برگزار شود.

او ادامه داد: اصلا برای برگزاری تمرینات و بازی‌های ما چه شرایطی در نظر گرفته شده؟ آیا اصلا جلسه‌ای برگزار شده است؟ ما خودمان تونل ضدعفونی ساختیم و قرار شده با کادر پزشکی چمن را هم ضدعفونی کنیم. متاسفانه فقط می‌گوییم می‌خواهیم بازی را برگزار کنیم. اصلا بحث قهرمانی و این حرف‌ها نیست، فقط مهم این است که اگر وارد تمرینات و بازی‌ها شدیم بعدها دچار پشیمانی نشویم.

سرپرست آبی‌ها افزود: ما شروع تمریناتمان در مجموعه انقلاب و از روز پنجشنبه خواهد بود و نشستی را هم با کادر فنی خواهیم داشت. ما فراخوان هم به بازیکنان دادیم که در تهران حضور داشته باشند چون در روز چهارشنبه و پنجشنبه قرار است تست‌های کرونا هم بگیریم. برای باشگاه خیلی مهم است که بازیکنان ما از نظر سلامتی دچار مشکل نشوند.

رمضانی همینطور درباره مهلت زمان بازگشت شیخ دیاباته و هروویه میلیچ بیان داشت: باشگاه تلاشش را می‌کند که در نزدیک ترین زمان ممکن این نفرات به تهران سفر کنند. خودم با میلیچ و دیاباته حرف زدم و قرار است شرایط را برای پرواز فرانکفورت فراهم کنیم که این نفرات به ما اضافه شوند. تمام تلاش ما این است که این نفرات به روز اول تمرینات استقلال برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز