خبرگزاری کار ایران

سهرابی: تاریخ شروع لیگ بر چه اساسی اعلام شده است؟/ اگر پرسپولیس قهرمان اعلام شود موافقیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۶۱۲

مدیرعامل تراکتور در مورد شرایط تیم ها در شروع دوباره لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شرایط تیمش برای شروع مسابقات لیگ برتر گفت: ما گفته بودیم طی شرایط خاص موافق شروع مسابقات هستیم. شما می‌دانید که برخی لیگ‌ها اعلام کردند که مسابقات تعطیل است. سوال من این است بر چه اساسی این تاریخ‌های برگزاری مسابقات اعلام شده است؟ تیمی که حدود دو ماه است تمرین نکرده چطور باید خود را آماده کند؟

او ادامه داد: وقتی ما نمی‌توانیم اوقات فراغت را ایجاد کنیم و نشاط اجتماعی را گسترش دهیم، چطور با به خطر انداختن جان بازیکنان، این کار را باید انجام دهیم؟ این کار برای ما هزینه‌های مختلفی دارد. اگر هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون اعلام می‌کرد، من موافق بودم که پرسپولیس قهرمان شود.

سهرابی افزود: الان دلیل برگزاری مسابقات چیست؟ من با آقای حمیدوای موافق هستم که باید در این خصوص نظرات باشگاه‌ها گرفته می‌شد تا بتوان تصمیم درست‌تری گرفت. وقتی باشگاه‌ها همه مخالفت می‌کنند، چه اصراری در این زمینه وجود دارد؟ در کل ما تابع قانون هستیم اما باید تبعات این مساله را در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز