خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: قانون منع جذب بازیکن خارجی باید برای همه باشد / منتظر پیامک بانک هستیم!

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۹۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تصمیم عدم جذب بازیکن و سرمربی خارجی باید به همه تیم‌ها تعمیم داده شود. به هر حال اگر قرار است همه بگیرند، همه بگیرند ولی اگر قرار باشد فقط استقلال و پرسپولیس نگیرند، از عدالت خارج است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی رادیویی در برنامه ورزش ایران اینطور حرف‌هایش را با ابراز خوشحالی از شروع دوباره لیگ آغاز کرد: خب من خودم مربی فوتبالم و فوتبال بازی می کنم. تعطیلی این فوتبال باعث شده بود، دو سه ماه خانه نشین شده بودیم و واقعا دلیلشان را نمی‌فهمیدم.

خیلی ها از فوتبال نان می خورند

او ادامه داد: خیلی از شغل های پرریسک در جامعه فعالیت می کنند. من خودم شخصا شغلی به غیر از فوتبال ندارم. می دانیم در جامعه ویروس هست ولی چه تضمینی هست که چند ماه دیگر ویروس نباشد. به هر حال باید فوتبال را ادامه دهیم و هیچ راه درآمد دیگری نداریم. به بحث جدول کاری ندارم. خیلی ها از فوتبال نان می خورند و یک نشاط اجتماعی هم از برگزاری بازی ها ایجاد می شود. هر چند که به هر حال برگزاری بازی ها و تمرینات و رفتن به مسافرت ها، سخت است ولی رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند تاثیرگذار باشد.

پیروانی گفت بازی ها از 22 خرداد شروع می شود

از گل محمدی در زمان شروع بازی ها و تاریخ بازی ها که 22 خردادماه اعلام شده، پرسیده شد که سرمربی پرسپولیس اینطور پاسخ داد: من با آقای پیروانی صحبت کرده‌ام و ایشان گفتند که فدراسیون به او گفته از بیست و دوم خردادماه بازی های شروع می شوند و از پنج شنبه هم می توانید تمرین کنید. فکر می کنم قرار است امروز نهایی شود ولی هنوز چیزی اعلام نشده است.

به بازیکنانم گفتم شل بگیرید، سفت می خورید

سوال بعدی از یحیی گل محمدی در رابطه با بازی های این تیم بود که اکثریت با تیم های پایین جدول و در معرض سقوط هستند. سرمربی پرسپولیس بیان کرد: به نکته خیلی مهمی اشاره کردید. فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است. همیشه به بچه ها می گویم اگر شل بگیرید، سفت می خورید. درست است که با تیم های بالای جدول بازی کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم ولی هیچ تضمینی وجود ندارد و نمی توانیم بگوییم قهرمان هستیم.

تونل ضدعفونی تهیه شده و می تواند تاثیرگذار باشد

سرمربی پرسپولیس در رابطه با شروع تمرینات تیمش اضافه کرد: باید با فدراسیون و سازمان لیگ رایزنی کنیم تا ببینیم چه زمانی می توانیم شروع کنیم. در مورد موارد بهداشتی هم قرار است نکات به بازیکنان در اولین تمرین انتقال داده شود. همچنین تونلی برای ضدعفونی تهیه شده است که می تواند تاثیر زیادی دارد.

سه هفته زمان خوبی نیست ولی 5 تعویض کمک می‌کند

از یحیی در مورد مهم ترین دغدغه اش در این برهه برای شروع تمرینات پرسیدند که او به این موضوع و اینکه آیا یکماه برای آماده سازی کافی است، اینطور پاسخ داد: خب الان بازیکنان 75 روز در قرنطینه و بدون تمرین بوده اند. یکماه برای آماده سازی کافی است. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که فوتبالیست های این زمانه خیلی بیشتر به خودشان می رسند و خیلی مراقب خودشان هستند. این نسل با نسل گذشته متفاوت است. بازیکنان به بلوغ فکری خوبی برای حفظ آمادگی بدنی‌شان رسیده اند. می دانم خیلی موارد تغذیه ای را رعایت کرده اند. کار زیاد سختی نیست که در مدت یکماه بچه ها را برسانیم. سه هفته زمان کمی است ولی مجبوریم با توجه به اینکه 5 تعویض داریم، از این شرایط خارج کنیم بازیکنان را و به نظرم 5 تعویض فکر بسیار خوبی بوده است.

قانون منع جذب بازیکن خارجی باید برای همه باشد

سوال بعدی از سرمربی پرسپولیس که مثل همیشه آرام و با متانت با مجری برنامه صحبت می کرد، در رابطه با ممانعت جذب بازیکنان خارجی برای استقلال و پرسپولیس بود که او عنوان کرد: قطعا اگر این قانون فقط برای استقلال و پرسپولیس باشد، اجحاف است. در استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوب هم داشتیم. این تصمیم برای این دو تیم مشکلاتی برای دو تیم ایجاد می کند. در یک سری پست ها مجبورید بازیکن خارجی بگیرید، چون بازیکن با کیفیت نیست. این تصمیم اگر قرار است برای استقلال و پرسپولیس باشد، باید به همه تیم ها تعمیم داده شود. به هر حال اگر قرار است همه بگیرند، همه بگیرند ولی اگر قرار باشد فقط استقلال و پرسپولیس نگیرند، از عدالت خارج است.

امیدوارم مشکلات حل شود و اس ام اس بیاید

سوال نهایی از سرمربی پرسپولیس در رابطه با پرداخت 7 میلیارد به باشگاه بود و او گفت: خب ما چشم انتظار پیامک بانکی هستیم (باخنده). امیدوارم این مسائل هم حل شود. مشکلات مالی پرسپولیس زیاد است و چند ماه است که پرداختی انجام نشده. امیدوارم این مسائل حل شود و اس ام اس بانک بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز