خبرگزاری کار ایران

سلیمی: شرایط کرونا و تعطیلی ورزش برای همه دنیا یکسان است/ برای رفع مشکل سهمیه‌داران المپیک تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۰۷

قهرمان وزنه برداری ایران درباره المپیک و تعویق زمان مسابقات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهداد سلیمی در حاشیه مراسم سالروز تاسیس موزه ملی ورزش در این باره گفت: امروز یک مراسم خوب و باشکوهی بود که برگزار شد. رونمایی از سه تندیس و وصیت نامه آقای تختی بود. راهی که موزه ملی المپیک می‌رود راه خوبی است و اعتماد پیشکسوتان و قهرمانان به این موضوع بیشتر شده و بعد از این اشیای قیمتی تر هم در اختیار موزه قرار می‌گیرد. جا دارد از زحمات کسانی که اینجا تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

قهرمان وزنه برداری ایران درباره المپیک نیز عنوان کرد: شرایط الان برای تمام دنیا یکسان است و اگر ورزشکاران ما از تمرینات عقب افتادند، وضعیت رقبای آن ها هم به همین شکل است. همیشه اولویت برای همه سلامتی است و بعد باید امیدوار باشیم ویروس زودتر از بین برود تا ورزشکاران و قهرمانان به میادین برگردند. کم و بیش از عزیزانی که سهمیه المپیک دارند، مطلع هستیم و تلاش می کنیم مشکلاتشان حل شود.

او درخصوص عیادت از یک قهرمان المپیکی نیز اظهار داشت: دیروز عیادت آقای محمد آقانیا رفتیم و جناب آقای دکتر صالحی امیری این درخواست را داشتند تا به عیادتشان برویم تا از نظر روحی-روانی و عیادت درمانی کمک کنیم. دیروز پیام هایی آمده که بیشتر کمک کنند و امیدوارم این حرکتی که کمیته ملی المپیک را استار زده، تبدیل به قانون بشود تا بدانیم خدایی نکرده اگر اتفاقی برای قهرمانان و پیشکسوتان رخ داد، شاهد این اتفاق باشیم. الان صندوق حمایت از قهرمانان را داریم اما آنطور که باید و شاید خود من هم به عنوان یک قهرمان از خدماتش راضی نیستم و باید شاهد این باشیم که اتفاقات بهتری در این زمینه رخ بدهد.

سلیمی درباره هواداری اش از تیم نساجی هم گفت: نساجی هم تعطیل است و امیدواریم هرچه زودتر مسابقات شروع شود تا نتایج خوبی برای نساجی رخ دهد. ما هم فقط می‌توانیم فقط انرژی مثبت بدهیم و کار دیگری از دست ما برنمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز