خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان:

ممنوعیت جذب بازیکن و سرمربی خارجی دائمی نیست / منزوی هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۸۲

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ممنوعیت جذب بازیکن و سرمربی خارجی توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران موقتی است.

به گزارش ایلنا، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم اهدای مدال‌های قهرمانان به موزه ورزش درباره تصمیم وزارت ورزش و جوانان درخصوص ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ما به واسطه اینکه در واقع می‌خواهیم هم بحث‌های مالی این دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و همینطور حواشی که ایجاد شده بود را بگیریم، برای این دو باشگاهی که مالکیتش به وزارت ورزش مربوط بود این تصمیم را گرفتیم. نمی‌توانیم درباره باشگاه‌هایی که مالکیتش برای ما نیست که نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. طبیعی است که گفته‌ایم تا اطلاع ثانوی و مدت دار است و برای همیشه نیست. این تصمیم موقت برای ساماندهی وضعیت مالی باشگاه‌هاست.

او ادامه داد: این یک فرصت برای بازیکنان خوب در ایران است که مطلع هستید الان فصل نقل و انتقالات نیست و این اتفاق برای آن زمان عملی خواهد شد. سهام پرسپولیس و استقلال تهران طبعا تا شهریورماه به صورت کلی به بورس واگذار نمی‌شوند و ممنوعیت تا آن زمان باقی خواهد ماند. این موقت است و یک تصمیم دائمی نیست. ما به دنبال پاک کردن صورت مساله نیستیم ولی موضوع این است که برای بعضی از شرایط تصمیماتی موقتی گرفته شود تا ساماندهی بهتری را داشته باشیم.

علی نژاد همینطور درباره مطالبات مارک ویلموتس که حدود 6 میلیون یورو است، گفت: آقای شفر یک میلیون و هفتصد هزار یورو درخواست کرده بود و حدود 500 هزارتا رای گرفتند و اینطور نیست که شما میفرمایید.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همینطور درباره استعفای منزوی از هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آقای منزوی حضور دارند و هیات مدیره استقلال تهران 4 عضو دارد. ایشان همین چند روز پیش هم قراردادی که با کارگزار بسته شده را امضا کردند و انجام می‌دهند. ایشان وظیفه خود را انجام می‌دهند. او استعفا داده اما تا زمانی که استعفای ایشان مورد قبول واقع نشود کارشان را انجام می‌دهند و در مورد دو عضو باقی مانده پرسپولیس و استعفای منزوی پذیرفته خواهد شد یا خیر طی روزهای آینده اخبار خوبی می‌شنوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز