خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری: تغییر سرمربی تیم امید اشتباه بود/ باشگاه‌ها در دادن بازیکن همکاری نمی‌کردند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۰۹

رییس کمیته ملی المپیک درباره ناکامی فوتبال در رسیدن به توکیو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم امروز موزه ورزش کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش یک نقش مهم در شادی و ناراحتی ملت دارد. اتفاقاتی که در آخر سال در کشور رخ داد، باعث شد تا جامعه ورزش هم همدلی کند. در سال 98 آنچه اتفاق افتاد، مثبت بود و 52 سهمیه گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه ستاد عالی مقابله با کرونا هم تصمیمات خوبی گرفته است. آن چیزی که الان برای ما اهمیت دارد سلامت ورزشکاران و در درجه دوم آغاز اردوها است. با آغاز اردو ها یکسال زمان داریم تا برای المپیک توکیو آماده شویم. جلسات مستمری را سرپرست کاروان با فدراسیون ها داریم.

رییس کمیته ملی المپیک درباره ناکامی فوتبال در رسیدن به توکیو عنوان کرد: واقعیت این است که تیم امید با 3 چالش مواجه بود. اول از همه تغییر مستمر سرمربی این تیم اشتباه بود و باید تصمیم صحیحی در فدراسیون گرفته می‌شد. یکی از مسائل دیگر بازیکن ندادن از سوی باشگاهها و عدم همکاری آن ها بود که برخی شب قبل از مسابقه بازیکن خود را به تیم ملی می دادند. مساله سوم هم آمادگی بالای رقبا بود که چند سال روی تیم خود کار کرده بودند. ما مسئولیت را قبول کردیم و من درباره مقصر این اتفاق قضاوت نمی کنم.

صالحی امیری در پایان گفت: از فدراسیون ها دعوت کردیم و صحبت هایی در خصوص نحوه آغاز اردوها مطرح شد. قرار شد بسته هایی را به قهرمانان بدهیم و فضاها آماده شود. ما در ۲۲ همین ماه قسط اول قهرمانان را براساس نرخ بانک مرکزی پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز