خبرگزاری کار ایران

در راستای ایجاد درآمد پایدار؛

جلسه اجرایی راه اندازی باشگاه هواداری سپیدرود رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۶۶

در جلسه اجرایی قرارداد همکاری ایجاد باشگاه هواداری سپیدرود با پارس فرناک شریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش، طرفین بر لزوم تزریق منابع مالی در کوتاه مدت به این باشگاه تاکید و توافق کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود، جلسه اجرایی قرارداد باشگاه سپیدرود با حضور کیومرث بیات مالک و افشین ناظمی مدیرعامل سپیدرود با مهندس میرصادقی مالک هولدینگ پارس و عضو هیات مدیره شرکت پارس فرناک، شریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش، دکتر ثابت قدم شهردار اسبق رشت و آقای وحید فدایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت ضمن ابراز خشنودی از انعقاد این قرارداد جهت درآمدزایی پایدار باشگاه سپیدرود، بزرگترین مشکل حال حاضر سپیدرود را مسایل مالی دانست و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر با تامین منابع مالی، آرامش به هواداران، کادرفنی و بازیکنان باز گردد.

بیات تبلیغات را در خصوص این قرارداد در دو حوزه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حوزه دستگاه پوز شاید تبلیغات محدود باشد اما در بخش اسپانسرینگ ما هیچ نوع محدودیت از این نظر نخواهیم داشت و سپیدرود در قلب و روح مردم گیلان جاری و گسترده است.

در ادامه میرصادقی مالک هولدینگ پارس نیز اظهار داشت: اگر سپیدرود تاکنون توانسته است به حیات خود ادامه دهد مرهون و مدیون سرمایه اجتماعی این تیم است و نشان می دهد که این تیم تا چه حد در روح و جان مردم رشت ریشه دارد و پیشکسوتان و هواداران، زنجیره توسعه و حفظ این سرمایه بوده اند.

شریک تجاری کارت اعتباری ایران کیش با طرح این پرسش که آیا تاکنون از سرمایه اجتماعی در باشگاهی چون سپیدرود به درستی استفاده شده است، گفت: ایجاد و تقویت نهادهای اجتماعی یکی از راه‌حل های ساختاری برای افزایش سرمایه اجتماعی در استان است و سپیدرود می‌تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی دراستان شود.

عضو هیات مدیره شرکت پارس فرناک تصریح کرد: معتقدم، تربیت نیروی انسانی و کسب عناوین قهرمانی، بدون توجه به رعایت و حفظ ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی مزیتی ندارد و از سویی باید سیستم اقتصادی و مالی باشگاه به شبکه عظیم هواداران و دوستداران سپیدرود متصل شود و تغذیه مالی سپیدرود از یک مجرای مردمی، علاقمند، سازماندهی شده و مطمئن انجام پذیرد.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم سرمایه گذاری و برنامه های اقتصادی باشگاه سپیدرود مورد حمایت هواداران و مسئولان قرار گیرد، ابراز داشت: توجه به سرمایه اجتماعی سپیدرود تا کنون مغفول مانده و ما باید با آسیب شناسی این امر، عقب ماندگی و درجا زدن ها در حوزه تامین درآمد پایدار را مورد توجه قرار دهیم و انتظار داریم که هواداران، رسانه های جمعی، نهادهای اجتماعی، نمایندگان مردم در شورا و مجلس و مراکز دانشگاهی به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.

میرصادقی با متفاوت خواندن خدمات رسانی شرکت پارس فرناک به هواداران سپیدرود، اعلام کرد: هر سه ماه یک بار یک خودرو و هزاران جایزه نقدی و غیر نقدی به قید قرعه به هواداران تقدیم خواهیم شد و همچنین صاحبان دستگاه های پوز هواداری از مزایای بیمه تکمیلی درمان، عمر و آتش سوزی و به اعضای باشگاه هواداری تسهیلات بانکی با سود پایین و نصب مودم رایگان در فروشگاه های پذیرنده ارایه خواهد شد.

افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود جذب منابع پایدار را هدف اصلی مدیریت باشگاه خواند و گفت: برای توسعه ورزش نباید سرمایه گذاران بخش ورزشی درپیچ وخم اداری، معطل شوند و باید تسهیلات ارزان دراختیاربخش خصوصی قرارگیرد و جذب سرمایه گذار فقط با تشویق سرمایه گذاران، شدنی نیست، بلکه دولت باید فرآیند سرمایه گذاری دراین بخش را تضمین ونقش حمایتی خود را داشته باشد.

مدیرعامل سپیدرود اعتمادزایی بین شرکت پارس فرناک و جامعه بزرگ سپیدرود را رمز موفقیت و ادامه همکاری طرفین دانست و بیان کرد: استراتژی فرهنگی باشگاه، تدوین نظام نامه هواداری، تدوین نظامنامه رفتاری بازیکنان و کادر فنی و اداری و فوتبال پاک و سالم مبتنی بر این اصل، انجام گرفته است.

در ادامه جلسه آقای وحید فدایی، از سوی باشگاه سپیدرود به عنوان مسئول اجرایی این پروژه معرفی شد و همچنین مقرر شد طرفین با انجام تعهدات اعلام شده در قرارداد نسبت به نصب و راه اندازی دستگاه های پوز و اپلیکیشن اختصاصی باشگاه سپیدرود اقدام کنند و شرایط اسپانسری و برگزاری مراسم رونمایی در کوتاه مدت فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز