خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران:

برای سود فدراسیون باید مسابقات را برگزار کنیم / 15 باشگاه مخالف بودند اما فدراسیون بازهم کار خودش را کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۳۳

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: فدراسیون فوتبال هیچگونه همفکری با باشگاه‌ها انجام نداد؛ در مقابل این تصمیم سر تعظیم فرود می‌آوریم ولی 15 باشگاه مخالف بودند اما فدراسیون بازهم کار خودش را کرد.

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با ایلنا درخصوص برگزاری مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال فقط و فقط اصرار دارد که مسابقات برگزار شود، در این بین چه کسی ضرر باشگاه‌ها را در نظر می‌گیرد؟ بلیت فروشی که انجام نمی‌شود پس هزینه‌ها را چه کسی می‌دهد؟ پروتکل‌‌های ما را چرا با کشور آلمان مقایسه می‌کنند، مگر ما از این پخش بازی‌ها چه چیزی عایدمان می‌شود؟

او ادامه داد: برای مثال تیمی مانند ما که از قائمشهر باید به خوزستان برود بازیکنش دیگر جانی در بدن ندارد که هر چهار روز یکبار بخواهد بازی کند. بازیکنی که قراردادش رو به پایان است می‌آید تمام توانش را برای ادامه مسابقات بگذارد؟ سوالم این است که با توجه وضعیت بد باشگاه‌ها باشگاهی مانند نساجی که اسپانسرش هواپیمای وارش است و چهار ماه است پرواز ندارد الان فدراسیون در این وضعیت بحرانی به آن کمک می‌کند؟

سیف الله پور افزود: در این پروتکل آمده بازیکنان را تقسیم بندی کنند، مگر ما زمین اختصاصی داریم؟ مگر چقدر به مربی پول دادیم که 7 ساعت بخواهد تمرینات را زیر نظر داشته باشد؟ سهم ما از پخش تلویزیونی چیست؟ ما الان مثل یک ماشین کوکی میمانیم و فدراسیون ما را میکشد و رها می‌کند! آیا این فشردگی مسابقات تاثیری روی بازیکن نمی‌گذارد؟ اگر بازیکنی مصدوم شود چه کسی پاسخگو است؟ بازیکنی که عادت داشته هر 7 روز یکبار بازی کند الان تنها دو روز در سفر است و دو روز هم باید تمرین کند؛ پس زمانی برای استراحت ندارد.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره مقایسه پروتکل‌های لیگ ایران با بوندسلیگا گفت: چرا می‌خواهیم فاصله خودمان را با آلمان و اتریش و فرانسه یکی کنیم؟ آنها با مترو حداقل سه ساعت تا دورترین شهر سفر خواهند کرد. برای مثال اگر ما بخواهیم با هواپیما برویم حداقل 8 ساعت درگیر یک سفر هستیم. به نظرم یکمقدار لجبازی روی این مساله صورت گرفته است و فدراسیون فوتبال هیچگونه همفکری با باشگاه‌ها انجام نداد؛ گفتم که در مقابل این تصمیم سر تعظیم فرود می‌آوریم ولی 15 باشگاه مخالف بودند اما فدراسیون بازهم کار خودش را کرد.

او درباره پیش بینی از ادامه مسابقات لیگ نوزدهم همینطور گفت: فکر نمی‌کنم فوتبال جذابی را ببینیم. جاهای دیگر فرق دارد الان در ایران برای موادهای شوینده دچار مشکل هستیم. کدام پروتکل؟ خودمان را بیخود گول نزنیم! ما برای اینکه فدراسیون سود ببرد باید مسابقات را برگزار کنیم. سهم ما از این سفره چیست؟ باشگاه نساجی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران باید یک سهمی از حق پخش داشته باشد اما هیچکس به دنبال سهم باشگاه‌ها نیست! سهم باشگاه‌ها فقط در انتخابات یک رای است. اینجا دموکراسی نیست و ما محکوم هستیم بازی را برگزار کنیم. یک نفر از فدراسیون بگوید که سهم ما از درآمدهای تبلیغات و حق پخش تلویزیونی چه خواهد بود چون بلیت فروشی هم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز