خبرگزاری کار ایران

باشگاه رم: هدف جدید صندوق ثروت ملی عربستان سعودی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۹۱

پس از مذاکرات بی نتیجه مسئولان صندوق ثروت ملی عربستان با لیگ برتر انگلیس در راستای خرید سهام باشگاه نیوکاسل، رسانه‌های ایتالیایی خبر از علاقه آنها به همکاری با باشگاه آث رم را منتشر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر انگلیس با توجه به ارتباط صندوق ثروت ملی عربستان با پخش غیرقانونی مسابقات فوتبال این لیگ، هنوز پیشنهاد خرید 300 میلیون پوندی برای واگذاری سهام باشگاه نیوکاسل را نپذیرفته است.

ادعا شده است که ارتباط خریداران عربستانی با یک شبکه تلویزیونی که رویدادهای ورزشی را به طور غیرقانونی پوشش می‌دهد منجر به عدم نهایی شدن مذاکرات با سهامداران باشگاه نیوکاسل شده است.

نشریه سان می‌گوید حداقل 10 باشگاه انگلیسی از واگذاری سهام باشگاه باقدمت نیوکاسل به خریداران سعودی واهمه دارند. اکنون ادعا شده است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با باشگاه ایتالیایی رم ارتباط برقرار کرده است.

به نقل از دیلی استار، جیمز پالوتا، مالک باشگاه رم، گلدمن ساکس(یک بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکایی و یک شرکت خدمات مالی در شهر نیویورک) را برای یافتن خریدار استخدام کرده است. آنها اعلام کرده‌‌اند که با گذشت 5 هفته از ثبت درخواست‌شان باشگاه نیوکاسل پاسخ مشخصی ارائه نکرده است.

گفته شده است که پالوتا هنوز انتظار دارد بن سلمان سهامدار باشگاه نیوکاسل شود. این گزارش تأکید می‌کند که باشگاه رم در تلاش نیست که معامله با نیوکاسل را متوقف کند، آنها فقط به ولیعهد عربستان سعودی این امکان را می‌دهند که بدانند که اگر پیشنهادشان توسط باشگاه انگلیسی رد شود، علاقه مند به مذاکره‌های بعدی باشند.

این تاجر آمریکایی طی دو سال گذشته به طور جدی به دنبال فروش این باشگاه بوده و معتقد است رم گزینه خوبی برای بن سلمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز