خبرگزاری کار ایران

محمود فکری در گفتگو با ایلنا:

حالاحالاها به گرد من نمی‌رسند چون استقلال را نفروختم / خیلی‌ها سوار موج شده‌اند تا به من توهین کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۳۳

پیشکسوت استقلال تهران درباره حواشی اظهارنظرش درباره قهرمانی تیم پرسپولیس تهران در صورت ناتمام ماندن لیگ نوزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود فکری در گفتگو با ایلنا، درخصوص حمایت پیشکسوتان از او در قبال حواشی که طی چند روز اخیر ایجاد شده است، گفت: از پیشکسوتان عزیز ممنونم و به هر حال چه من و چه هر شخص دیگری حق اظهار نظر دارند. کسی حق ندارند به پیشکسوتان بی احترامی کند و چه محمود فکری باشد یا هر شخص دیگری؛ بی احترامی کردن به یک پیشکسوت مکتب و تیمی که شما حامی آن هستید را زیر سوال می‌برد.

فکری درباره اینکه فضای مجازی به محلی برای تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شده است، گفت: کسانی که به احترامی می‌کنند از نظر من از کسی خط می‌گیرند و خیلی‌ها هستند که خیانت کردند. از همان سال هفتاد و دو که در باشگاه حضور دارم ما خیلی چیزها را می‌دانیم؛ خیلی‌های خیانت کردند و حتی رو شد و برخی هم رو نشد. ما حتی خدمات به باشگاه را هم دیدیم اما اینطور نبوده که بخواهیم چند نفر را در کنارمان نگه داریم و به بقیه حمله کنیم.

او ادامه داد: شاید هم خیلی‌ها اینطور فکر می‌کنند که محمود فکری در آینده رقیب‌شان می‌شود و قصد تخریب من را دارند. خیلی‌ها هم سوار موج شده‌اند تا به من توهین کنند. خیلی اختلافات در این باشگاه از روی سوتفاهم بوده است. از فکری آن سوال را پرسیدند و شاید در نهایت طفره می‌رفتم و آن را جواب نمی‌دادم اما وقتی از من سوال کردند که لیگ ناتمام بماند من هم گفتم که پرسپولیس قهرمان شود. وقتی قرار است قهرمان مشخص شود که نمی‌توانیم تیم دوم را قهرمان بدانیم. استقلال اگر گل گهر، ماشین سازی و پیکان تهران را شکست می‌داد شاید الان صدر جدول بود. این تیم‌ها مقصر نیستند که استقلال در صدر جدول حضور ندارد. چرا سعی دارند تا ضعف‌های خودمان را بر گردن دیگران بیندازیم. ایرانی‌ها به موج سواری عادت کرده‌‌اند.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه شاگردان آماده مسابقات لیگ هستند یا خیر گفت: اگر بخواهند مسابقات را آغاز کنند ما آماده هستیم و اگر بخواهند لغو کنند هم ما مشکلی نخواهیم داشت. شرایط مساعد نیست و اگر اینطور بماند باید مسابقات را لغو کنند اگر هم بخواهند ادامه بدهند ما مشکلی نخواهیم داشت.

پیشکسوت استقلال درباره دلخوری که از هواداران استقلال داشت و عدم تشویق او در ورزشگاه آزادی که سبب شد تا بگوید علاقه داشته تا پیشکسوت پرسپولیس می‌‌بود، گفت: ببینید یک عده از لیدرهای باشگاه که حتی آن زمان ریش و سبیل نداشتند از ما کمک می‌خواستند تا همراهشان باشیم اما همان‌ها وقتی من به استادیوم رفته بودند من را نشناختند. من اینطور می‌گویم که از جایی خط گرفتند وگرنه نه استقلالی‌ها فکری را فراموش کردند و نه همان لیدرها من را فراموش می‌کنند. من نه نیازی به تشویق دارم و نه حمایت عزیزان اما خواهشا به پاس عرق‌هایی که در این باشگاه ریختیم که حالاحالاها هم خیلی‌ها به گرد من نمی‌رسند چراکه پرسپولیس چندین برابر استقلال به من پیشنهاد داده بود اما ما به این پیراهن خیانت نکردیم و استقلال را نفروختیم. خیلی مانده است که به گرد ما برسند اما هنوز به من می‌گویند که من با گفتن آن جمله خیانت کرده‌ام تا بخواهند ما را از چشم بیندازند. فکری آزارش به کسی نمی‌رسد اما اگر لب تر کنم خیلی‌ها باید جمع کنند و بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز